Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Clio Van ühendab kaubiku ja sõiduautomugavuse

    Sõiduautoversioonist erineb auto vaid kahe istmerea vahele ehitatud seina ning tagumise istmerea asemel oleva kaubaruumiga. Muu, kaasa arvatud keskkonsool, sisustusmaterjalid ja sõidumugavus on sõiduauto omad. Vooderdatud kaubaruum, põhjamatt isolatsiooniga, polsterdus, ei kolise ega väsita kõrvu. See on kõik baashinnas, vaid pagasiruumi kate on lisaraha eest.
    Ehkki tegemist tarbesõidukiga, ei leia nn kabiinist vaid odavaid ja nagisevaid plastikmaterjale, kujundus ja disain on maitsekas, materjalid hästi valitud. Küll ei liigu rool sisse-välja, mis on muidugi suuremat kasvu tööinimesele miinus, sest rool jääb üsna kaugele. Lisaks leiab panipaiku vaid istmete taga, mujal neid eriti ei ole. Suuremat sorti joogipudelit näiteks on keeruline nii paigutada, et see liikuma ei hakkaks.
    Clio Vani peakonkurent Fiat Punto Van hiilgab 1,2liitrise mootoriga, mis on Renault omast veidi kepsakam. Võimsust on mõlemal ühepalju. Samas oli testitud Clio Van ka ainult alla tuhande kilomeetri sõitnud ja eks alguses ikka on mootor alles kinni.
    Bensiinimootorite valik kesine, 1,2 on linnas enam-vähem, maanteel möödasõidu on aga isegi tühja autoga paras peavalu teha, rääkimata sellest, kui seal juba ka mõnisada kilo kaupa peal on. Samas on tema diiselmootor Puntost odavam ja pealegi jõuab Fiati diisel alles sügisel müüki.
    Clio Vanile pakutakse ühte 1,2-liitrist bensiini- ja 1,5-liitrist diiselmootorit, esimestel võimsust 60, teisel 65 hobujõu jagu. Sõltuvalt varustusklassist jääb bensiinimootoriga mudeli hind vahemikku 124 900?139 900 krooni. Diiselmootoriga mudel maksab 159 900?164 900 krooni.
    Clio Van konkureerib Fiat Punto Vaniga, millel kaubaruumi kuni kuupmeetri jagu. Fiati hinnad algavad 129 000 kroonist.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Suur diil lukus: Novavax ja Sanofi käivitavad uute vaktsiinide arenduse
Novavaxi aktsiad enam kui kahekordistusid reedel pärast seda, kui ettevõte teatas 1,2 miljardi dollari suurusest litsentsilepingust Sanofiga.
Novavaxi aktsiad enam kui kahekordistusid reedel pärast seda, kui ettevõte teatas 1,2 miljardi dollari suurusest litsentsilepingust Sanofiga.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.