Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Renault asus tarbeautode turgu juhtima
Vihmane juuli tarbeautode turule kehvasti ei mõjunud, kuus müüdud 278 tarbeautot on tänavu paremuselt teine tulemus, mis jääb alla vaid märtsikuisele tulemusele. Siis müüdi 314 tarbeautot. Eelmise aasta juuliga võrreldes oli tänavune edukam 52 tarbeauto võrra.
Juulis tegi ilma Renault, müües ühtekokku 61 tarbeautot, lõviosa ehk 41 neist väikese kaubaruumiga kaubikuid, sõiduauto baasil ehitatud Renault Clio Van ja Renault Kangoo. Nii lükkas Renault teisele kohale seni turgu juhtinud Mercedes-Benzi, keda edastab napi üheksa müüdud sõidukiga. Pronksisel positsioonil oli juulis mullune turuliider Peugeot, mis tänavu müünud 244 uut tarbeautot.
Populaarseimad tarbeautod kuulusid juulis väikese kaubaruumiga kaubikute klassi, mida müüdi pea pool ehk 44% kogu turu mahust. Enim osteti Renault? marki väikekaubikuid.
Teisel kohal asusid klasside lõikes muidu turuliidrid ? suure kaubaruumiga kaubabussid. Neile kuulus juulis veidi üle veerandi ehk ligikaudu 27% kogu tarbeautode turust. Enim osteti selles klassis Mercedes-Benzi logoga busse.
Kolmandal kohal asusid raskeveokid 13protsendilise turuosaga. Teiste klasside turuosa on juba marginaalsem.