Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reklaami internetis piirab vaid kauba pakkumise oskus

    Oma ettevõtte või toote turundamine internetis annab ettevõtjale vanemate meediakanalitega võrreldes märksa suuremaid võimalusi.
    Võiks öelda, et ettevõtte kodulehekülg on ainuke kanal, kus ettevõtjal on võimalik potentsiaalse kliendi tähelepanu täielikult haarata ning näidata end kõige paremast küljest, lubades seejuures kliendil ise ettevõtte leheküljega suhelda.
    Kodulehe külastaja pole pelgalt vaatleja ? tal on võimalik reklaami vastuvõtmist mõjutada.
    Kahjuks ei pööra paljud ettevõtjad internetiturundusele erilist tähelepanu, kuigi see võiks nende ettevõtte edukust märgatavalt parandada ning seejuures aidata ka raha kokku hoida. Selle asemel suunatakse suur osa energiast ja rahalistest vahenditest trükireklaami, kus püütakse kliendi tähelepanu leida kas atraktiivsete piltide või väikeste numbritega, mis näitavad hindu.
    Traditsiooniline reklaam, mille alla võib paigutada trüki-, tele- ning raadioreklaamid, erineb aga heast internetiturundusest ühe olulise seiga poolest ? argumenteerida on seal märksa raskem. Trükireklaamis on piiravaks faktoriks reklaamipinna suurus, teles ning raadios ostetud aeg, mille jooksul reklaamija saab oma sõnumit edastada. Internetis on piirajaks sisuliselt vaid oskus kaupa või teenust esitleda.
    Hästi läbimõeldud koduleht sisaldab mitmekesist informatsiooni ettevõtte pakutavate toodete ning teenuste kohta. Samuti ka hästi välja toodud e-posti aadressi või telefoninumbrit, mis võimaldab kohe esitada täpsemaid küsimusi. Traditsioonilistes meediakanalites esitatud reklaam peab aga üldjuhul edasi andma kogu info, see tähendab: müüma end ise. Mida rohkem on aga turul sarnaste toodete või teenuste pakkujaid, seda olulisem on välja tuua ettevõtte kontaktandmed, et klient saaks tekkinud küsimustele kindlasti vastused just teilt.
    Vale on arvata, et meeldejääv ning kaunis veebileht on kallis ning väikesele ettevõtjale kättesaamatu. Tõsi, disainilt tippklassi kuuluvad leheküljed on tõesti kallid. Samas on disain vaid toote-teenuse pakendiks ning olulisemaks võib pidada pakendi sisu, milleks võib olla toode ise või siis lehekülje praktiline väärtus. Selle nimel peab töötama aga ettevõte ise, mitte enam lehekülje kujundaja.
    Just seetõttu jääb vastloodud koduleht pahatihti seisma ning kunagi värske olnud info aegub kiiresti. Selle tulemusena viiakse eneselegi märkamatult potentsiaalne klient eksiteele ning tegelikkuses kahjustab see firma mainet. Vananenud tooteinfo ning hinnad firma ametlikul kodulehel saadavad firmast välja negatiivse signaali.
    Ettevõttel tuleb kindlasti leida inimene, kelle töökohustuste kuulub ka veebilehe eest hoolitsemine. Olenevalt firma tegevusalast ning tema pakutavatest toodetest-teenustest võib kodulehega tegelemine võtta kogu päeva, samas võib olla tarvidus seda uuendada vaid paar korda kuus. Peaasi aga on see, et info oleks veebilehel värske.
    Uued teenused ja tooted peavad alati hästi näha olema, samuti võimalikud allahindlused. Paha ei teeks internetilehel ka uudiste rubriik. Samuti võiks veebileht sisaldada informatsiooni ettevõtte muude tegevuste kohta, nagu näiteks sponseerimised. See aitab jätta ettevõttest head muljet ning töötab omamoodi reklaamina.
    Kui pakutavaid tooteid on võimalik müüa ka nii-öelda kotis ehk toote otsene katsumine ning proovimine enne ostu sooritamist pole vajalik, siis võiks kaaluda ka reaalajas müügi korraldamist. See võib olla lahendatud lihtsalt e-posti teel tellimuse edastamisega. Suurem reaalajas tooteid müüv kauplus, mis pakub päevast päeva erinevaid produkte, peab kasutama muidugi spetsiaalseid reaalajapoe programme.
    Kuid müümine internetis on märksa odavam kui müümine kesklinna kaupluses ? veebis saate hoida kokku rendipinnalt ning tihti ka personalilt. Millist müügiviisi kasutada, sõltub muidugi konkreetsest ettevõtjast.
    Loomulikult ei tohiks ettevõte kogu oma turundustegevust ainult internetti suunata, endiselt tuleb kasutada ka vanemaid reklaamikanaleid. Oluline on aga see, et kõik turunduslahendused räägiksid ühte keelt ning toetaksid teineteist.
    Kui ettevõttel on väga põhjalik internetilehekülg, siis kindlasti tuleks sellest märku anda ka teistes reklaamikanalites. Sellisel juhul võiks veebileht olla see kõige põhilisem infoallikas, kuhu kõik teised reklaamid püüaksid klienti suunata. Samas peaksid ka muudes kanalites ilmuvad reklaamid andma edasi piisavalt infot, et juba nendegi põhjal oleks võimalik otsuseid teha.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.