Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kliendiüritus kinnistab välismessilt saadud kontaktid pikaks ajaks

    Välismessidelt kogutud paarikümnest kontaktist jõuab koostööni vaid mõne üksikuga. Kurdetakse, et messidelt on saadud kontakte ja nii mõnegi ettevõtjaga on jõutud lepinguni, aga koostöö on kuidagi ebakindel, tellimused on oodatust väiksemad ja uued, messide kaudu saadud kliendid on väga rasked lisanduma.
    Et välismessilt kogutud kontaktidest maksimaalselt kasu oleks ja võimalikult paljudega koostööni jõutaks, tasub pikkade e-kirjade vahetamise asemel korraldada kliendiüritus. Kliendiüritus on välismessist 1,5 korda odavam ja parim viis tutvustada olemasolevatele ja uutele partneritele personaalselt ettevõtte võimalusi ning oskusteavet, julgustada kliente julgemalt tellima ettevõtte pakutavaid lahendusi.
    Valik, millist firmat kutsuda, tuleks teha messidelt leitud kontaktide seast. Arvestama peaks sellega, et kuigi kutsuja pakub võimalust, et kõik kulud ? nii sõit kui ka peatumine Eestis ? makstakse kinni, jätavad ikkagi pooled tulemata. Seega tasub esialgu kutsuda natuke rohkem, kui tegelikult tahaks näha. Piiriks oleks siiski 10 inimest, muidu ei jõua enam kõigiga tegeleda.
    Kliendiüritus peaks kestma vähemalt 2?3 päeva. Samas peab programm olema tugev, sest kehv üritus jätab ka halva mulje ettevõttest.
    Esimesel päeval tutvustage ettevõtet, inimesi ettevõttes ja piirkonda, kus ettevõte tegutseb. Teisel päeval tuleks pühenduda klientide huvide väljaselgitamisele. Mõlema päeva võiks lõpetada meelelahutusprogrammiga.
    Kümnele inimesele korraldatud reisi eelarve võiks jääda 200 000 krooni piiresse. Kõik üritused peavad toetama lähenemist klientidele ja nende muredele. Töö ja lõbu koos töötab väga hästi ? inimesed hakkavad sulama.
    Parima tulemuse nii vana kliendi kinnistamisel kui ka uute võitmisel saab siiski kasutades messi ja ürituse kombinatsiooni. Ideaalne oleks pooleaastane vahe, siis tekiks kohtumistes mingi järjepidevus. Esimesel leitakse need, keda üritusele kutsuda, ja teisel juba tegeletakse nendega konkreetselt.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.