Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallink ehitab 2,6 miljardi eest maailma suuremate hulka mahtuva reisilaeva

    Eile allkirjastasid Tallink Grupi ja Aker Finnyardsi juhid Helsingis laeva ehituslepingu.
    Tallink Grupi teatel ehitatakse maailma viie suurema reisiparvlaeva hulka kuuluv alus täiesti uue projekti alusel, mille käigus võetakse arvesse Romantika ja Victoria ehitamise kogemust ning juhindutakse Ameerika kruiisilaevade eeskujust.
    Tallink Grupi investorsuhete juhi Marek Mägi sõnul hakkab laev sõitma 2006. aasta kevadel Tallinn?Helsingi liinil. Romantika aga hakkab uue laeva tulekuga sõitma Tallinn?Stockholm liinil.
    Hetkel peetakse läbirääkimisi rahvusvaheliste pankadega laenu saamiseks. ?Põhimõttelised kokkulepped on olemas, kuid praegu on seda veel vara kommenteerida,? sõnas Mägi.
    Uue laeva ostu vajaduse tingis tema sõnul asjaolu, et nii Helsingi kui Rootsi liin vajasid arengut. ?Uuele laevale näeme turul ruumi ja võimalust panna ta kasumit teenima,? ütles Mägi.
    Viking Line Eesti esinduse juhataja Monika Rajala sõnul ei tulnud Tallinki teade uue laeva ehitamisest üllatusena. ?Sellel teemal on spekuleeritud juba varem, oli teada, et nad on uue laeva projektid ära tellinud,? rääkis Rajala. Tema sõnul ollakse uue laeva suhtes äraootaval seisukohal. ?On raske prognoosida, kui palju uue laeva tulek hakkab turgu mõjutama. Iseenesest on konkurents tihe,? ütles Rajala.
    Mis puudutab Viking Line?i plaanidesse kliente üllatada, siis Rajala sõnul on neist veel vara rääkida.
    ?Meid uue laeva tulek suurt ei mõjuta, pigem võivad nad kliente võtta väiksema turuosaga laevafirmadelt,? ütles Silja Line Eesti juhatuse esimees Meelis Laido.
    Tema hinnangul sõltub uue laeva ostu otstarbekus sellest, mis tehakse teiste laevadega. ?Tallinn?Helsingi liini sõitva Romantika täitumus on hea olnud. Kui nad sellise otsuse teevad, et uus laev sellel liinil sõitma hakkab, siis loodame, et nad puusse ei pane,? sõnas Laido. Viking Line uusi laevu lähiajal juurde osta ei plaani.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Jaak Roosaare hindab üksipulgi kohalikku aktsiaturgu
Jaak Roosaare endagi käsi on sügavalt Tallinna börsil ning ühes Igor Rõtoviga teeb investor ülevaate, milliseid Eesti aktsiaid osta ning millised maha kanda.
Jaak Roosaare endagi käsi on sügavalt Tallinna börsil ning ühes Igor Rõtoviga teeb investor ülevaate, milliseid Eesti aktsiaid osta ning millised maha kanda.