Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Bussifirmade juhid rööbasbusse ei karda

    Jõgeva maavanem Aivar Kokk on välja käinud idee, et Jõgevamaad läbival raudteel võiks inimeste mobiilsuse tõstmiseks liikuda rööbasbussid.
    Maavalitsuse teatel on juba alustatud läbirääkimisi Edelaraudteega. Hoopis laiem eesmärk on käivitada rööbasbussiliiklus kogu Lõuna-Eestis, mis vajab aga kõigi Lõuna-Eesti maakondade tahet ja toetust.
    ?Rööbasbusside kasutamine oleks rentaabel ilmselt vaid Tallinna lähedal,? kommenteeris ASi Tarbus juhatuse esimees Valter Keis.
    Idee autorite esialgsete prognooside järgi on rööbastranspordi kasutamine mõistlik, kui inimeste arv tunnis mingil lõigul on vähemalt 300 inimest.
    Valter Keis pidas seda numbrit näiteks Jõgeva ja Tartu suunal liiga optimistlikuks. ?See on kuus suurt bussitäit rahvast,? arvutas Keis. ?Selline reisijatehulk ei tundu reaalne.?
    Keisi sõnul on kõige olulisem see, et igal kodanikul oleks ühistransport kättesaadav. ?Bussiliiklus ei kao ära, sest neid kohti, kust raudtee läbi läheb, ei ole väga palju,? seletas Keis. ?Pealegi ei saa reisijatevedu raudteel olla kunagi nii sage, kui on bussiliiklus.?
    Tarbus teeb bussisõite peamiselt Tartu maakonnas. Üks väheseid marsruute, kus Tarbuse oma kattuks peaaegu täielikult rööbasbussi omaga, on Tartu?Elva liin.
    Rööbasbussitranspordi käivitumine bussiliiklust Põlvamaal oluliselt ei muudaks, ütles OÜ Põlva Reisijateveod juhataja Endel Olli.
    ?Loomulikult sõltub kõik sellest, kui tihedalt rööbasbuss käima pannakse,? ütles Olli.
    Olli rääkis, et kui Edelaraudtee aastaid tagasi rongiliikluse Oravani katkestas, avasid nad kohe Orava bussiliini. ?Kuigi eelmisest aastast käib taas rong üks kord päevas Tartu ja Orava vahet, kasutavad reisijad ka meie bussiliini endiselt hoolega,? lisas Olli.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.