Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Firmad eelistavad lehereklaami

    TNS Emor reklaamipanuste monitooringu AdEx andmetel kulus esimese kolme kvartali 690 miljoni kroonisest käibest suurim osa (45%) jätkuvalt ajalehtedele ning televisiooni osaks jäi 24%.
    Enamreklaamitud tooteharud on mobiilside, autod, jaekaubandus, tööpakkumised, koduhügieen, ehitusmaterjalid, pangandus, ravimid.
    Käesoleva aastal on raadioeetris kõlanud üle kahe korra enam jaekaubandusettevõtete reklaame kui eelmise aasta kolmel esimesel kvartalil, oluliselt vähem aga alkoholi ja toitlustusasutuste reklaame. Ajalehtedes on olnud märgatavalt enam kinnisvara, autode ja reisiteemalisi reklaame, vähem kontserdi-, koolitus- ja ehitusmaterjalide reklaame. Ajakirjades on suurenenud telekommunikatsiooni- ja rõivareklaamide hulk, kuid kõige märgatavamalt vähenenud finantsteenuste ja autoreklaamide arv. Televisioonis oli klippide arvu kasv olnud suurim (üle kahe korra) mobiilside, ravimite ja naiste hügieenisidemete vallas, suurimaks kukkujaks muidugi mõista valimisreklaam.
    Suurimad reklaamijad käesoleva aasta üheksal kuul olid Procter & Gamble, EMT, Tele2 Eesti, Elion Ettevõtted, L?Oreal, Reckitt-Benckiser, Radiolinja, Ühispank, Coca-Cola Company ja Kesko Food.
    Procter & Gamble on kuulunud väga kaua reklaamijate esitabelisse, sest reklaamitavaid brände on palju, näiteks vaatlusalusel perioodil investeeriti 23 erineva brändi meediareklaami.
    Kui aasta esimene kvartal näitas reklaamikäibes väikest langust (-2%), siis teise kvartali kasvutempo oli tänu europarlamendi valimiskampaaniatele suhteliselt kõrge (11%) ning kolmanda kvartali kasv jäi keskmisele tasemele (8%).
    Kolmandas kvartalis suurenes ajalehtede reklaamipinna maht 12%, reklaamikäive 9%. Ajakirjade reklaamikäibe kasv (12%) ületas esmakordselt ajalehereklaami käibe kasvu ja seda suurema väljaannete arvu tõttu võrreldes 2003. aasta kolmanda kvartaliga, kus puudusid veel näiteks Auto Bild, Diivan, FHM, e5, Köök, Nash Klub. Ajakirjade reklaamipind kokku suurenes 18%. 2004. aasta reklaamituru käibe kasv jääb tõenäoliselt 4?9% piiresse. Telereklaamisekundite arv suurenes võrreldes 2003. aasta kolmanda kvartaliga 28% (sellest prime time?i ajal 25% ja off prime?i ajal 31%).
    Autor: Esta Kaal
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Baltic Horizoni renditulust kadus kolmandik
Kinnisvarafond Baltic Horizon Fund teenis esimeses kvartalis 33% vähem renditulu ning fond langes kahjumisse.
Kinnisvarafond Baltic Horizon Fund teenis esimeses kvartalis 33% vähem renditulu ning fond langes kahjumisse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Michal: Eesti tööstus kasvaks kliimaseaduse tuules kaks korda
Kliimaminister Kristen Michal räägib, milline on äsja kaante vahele saanud kliimakindla majanduse seaduse mõju Eesti ettevõtetele.
Kliimaminister Kristen Michal räägib, milline on äsja kaante vahele saanud kliimakindla majanduse seaduse mõju Eesti ettevõtetele.