Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uus kaubamärk suurendas müüki 40 protsenti

    Eesti Pagari kaubamärki ning uuenenud Õnne-sarja tooteid tutvustanud reklaamikampaania kestis 1. aprillist 30. juunini. Kampaania ajal tõusis Õnne-sarja toodete müük üle 90 protsenti.
    Tänaseks, kui kampaaniast on möödas kolm kuud, on kasvust järele jäänud 39%.
    Tarbijamängust, milles osalemiseks tuli ära lõigata ja saata Õnne leibade-saiade pakenditel olev päikese logo, osales 14 692 inimest. Kümne logo saatjad osalesid Kuuba-reisi loosimises, kahekümne päikesemärgi saatjatele lubati lisaks ka Õnne T-särke. Kampaania jooksul jagati välja üle 13 000 T-särgi.
    Kampaaniat toetas reklaam teles ja trükimeedias (mai ja juuni), reklaam müügikohtades, kliendilehtedes ja tootepakenditel kogu kampaania perioodil.
    Uue kaubamärgi kasutuselevõttu on ettevõtte põhjendanud sellega, et ETK Leiva kaubamärk oli iganenud. Kusjuures Eesti Pagari kaubamärgivahetus viidi läbi peale ettevõtte omaniku ja juhtkonna vahetumist.
    Kasvu taga on pemiselt laienenud levitajatevõrk, mis sai teoks just tänu laialdasele kampaaniale ja logo vahetusele. Varem oli ETK Leib sees peamiselt maapiirkondades ja Prismas.
    Eesti Pagari müügidirektori Tarmo Kase sõnul ei ostnud ennem Citymarket, Comarket ja Rimi ETK Leiba sellepärast, et arvasid, et toetavad siis konkurenti, ETK süsteemi. ?Nimevahetus andis meile eelkõige võimaluse siseneda jõuliselt Tallinna turule,? nentis Kase.
    ?Tänaseks on Eesti Pagar jõudnud Tallinna turul suurtemates kauplustes (v.a Selver ja Säästumarket) müügilt kindlast kolmandaks, võib isegi loota, et teiseks,? lisas Kase.
    Nii Fazer Eesti kui ka Leibur ei kommenteeri konkurendi tegevust ega taha ka enda kampaaniatest juttu teha.
    Fazeri turundus- ja müügidirektor Asso Lankots ütles, et ettevõte ei kommenteeri üksikute kampaaniate tulemusi ega eelarveid. Lisades, et nagu igal aktiivsel turundujal, on ka neil olnud õnnestunud ja vähem õnnestunud ettevõtmisi.
    Ka praegu käimasolevat Leiburi kampaaniat ei tahtnud Leiburi turundusjuht Lena Murd kommenteerida, selgitades vaid, et tegu on imagoreklaamiga, mitte müügiedenduskampaaniaga. Seega pole eesmärk ka müüki suurendada. Täpsemalt on nõus Leibur rääkima kampaania tulemustest detsembri teises pooles.
  • Hetkel kuum
Ekspert: ärme rabista kohustuslike e-arvete jõustamisega
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
Robloxi aktsia langes 20%
Veebimängude platvorm Roblox tegi läbi kahe aasta suurima languse, kui pärast nõrkade prognooside avaldamist taandus ettevõtte aktsia umbes 20%, vahendas Bloomberg.
Veebimängude platvorm Roblox tegi läbi kahe aasta suurima languse, kui pärast nõrkade prognooside avaldamist taandus ettevõtte aktsia umbes 20%, vahendas Bloomberg.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Raadiohommikus: juhtimisest, kinnisvarast ja kliimaseadusest tööstusele
Reedene raadiohommik vaatleb äsja avalikustatud kliimaseadust, kuid juttu tuleb just selle mõjust tööstusele. Räägime, kuidas mõjutab kavandatav seadus Heidelberg Materials Kundat ehk endist Kunda Nordic Tsementi. Samuti tuleb juttu sellest, kuidas läheb ettevõttel praegu.
Reedene raadiohommik vaatleb äsja avalikustatud kliimaseadust, kuid juttu tuleb just selle mõjust tööstusele. Räägime, kuidas mõjutab kavandatav seadus Heidelberg Materials Kundat ehk endist Kunda Nordic Tsementi. Samuti tuleb juttu sellest, kuidas läheb ettevõttel praegu.
Läks lahti: Rootsi tõi intressi allapoole ja lubab lisa
Rootsi keskpank otsustas alandada intressimäära 0,25 protsendipunkti võrra, 3,75 protsendile, et elavdada majandust ajal, mil majandusaktiivsus on nõrk, aga inflatsioon läheneb eesmärgile.
Rootsi keskpank otsustas alandada intressimäära 0,25 protsendipunkti võrra, 3,75 protsendile, et elavdada majandust ajal, mil majandusaktiivsus on nõrk, aga inflatsioon läheneb eesmärgile.