Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tere, mina olen Bill!
Käisin mööda Washingtoni baare ja küsisin, mida arvavad baarimehed ja -omanikud Türi viinast ? ühest Eesti ekspordi uhkusest USA turul. Hästi arvavad. Aga võiksid veel paremini arvata. Kui Bacardi hakkas paari aasta eest USAs turustama Türi viina, ilmusid reklaamid klantsajakirjades. Kuid Bacardi jättis hooletusse kõige tähtsama sihtgrupi, kellest üks jook sõltub sama palju nagu tippjuht oma lähimast assistendist.
Need on baarileti taga seisjad ? Kerberosed, kes valvavad, mis jook läheb nende klaasi, kellel pole kindlat viinaeelistust. Aaron McGovern, esimesena USA pealinnas Türi lettidele pannud Vene Maja nimelise baari üks omanikke, annab nõu: tulgu agendid baarimeeste ja -naiste juurde: ?Tere, mina olen Bill! Mida me saame teha, et te suurendaksite Türi viina läbimüüki?? Kui baaritöötajad saavad reklaamiabi, saavad rohkemad inimesed ka Türi viinast abi.