Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Bussifirma ähvardab Kohtla-Järvet hiigelsuure võlanõudega

    Järve Bussipargi juhi Erkki Veismanni sõnul on Kohtla-Järve linnavalitsus pidevalt vähendanud bussifirmale makstavaid dotatsioone ja sellega rikkunud 2001. aastal sõlmitud lepingu tingimusi. "Lepingus määratud liinikilomeetri hind on Kohtla-Järvel niigi kõige odavam Eestis, aga isegi selle tasumisega ei ole linnavalitsus toime tulnud," ütles ta.
    Kui neli aastat tagasi toetas Kohtla-Järve linn oma eelarvest ühistransporti 7 miljoni krooniga, siis mullu oli see summa vähenenud 2,9 miljoni kroonini.
    Veismanni väitel on Kohtla-Järve linnavalitsus ligemale viie aasta jooksul jätnud Järve Bussipargile tasumata 17 miljonit krooni. "Kohtusse oleme esitanud praegu hagi 10,5 miljoni kohta, aga tõenäoliselt suurendame seda nõuet. Linnaga sõlmitud lepingus on vastastikused kohustused väga täpselt kirjas. Meie oleme oma kohustused korrektselt täitnud, linn mitte. Seetõttu pean küllaltki tõenäoliseks, et kohus mõistab meile saamata jäänud raha välja," ütles ta, kuid lisas, et Järve Bussipark on jätkuvalt valmis otsima linnavõimudega ka kohtuvälist lahendit.
    Kohtla-Järve linnapea Jevgeni Solovjovi sõnul ei tunnista linn seda võlanõuet. "Oleme võtnud selles kohtuvaidluses sellise positsiooni," märkis Solovjov.
    Linnapea tõdes, et kuigi linnaeelarvest Järve Bussipargile makstavad toetussummad on vähenenud, on linnavõimud selle korvamiseks tõstnud bussipiletite hindu. "Me leiame, et Järve Bussipark peab olemasoleva rahaga toime tulema. Mulle tundub, et nende teenitav piletitulu on tunduvalt suurem, kui nad meile näidata püüavad. Meie juristid töötavad selle teema kallal," kinnitas Solovjov.
    Solovjov tõdes, et 17 miljoni krooni suuruse võlanõude tasumine oleks ligikaudu 400 miljoni kroonise eelarvega Kohtla-Järve linna jaoks ränk hoop.
    Autor: ÄP
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Suur diil lukus: Novavax ja Sanofi käivitavad uute vaktsiinide arenduse
Novavaxi aktsiad enam kui kahekordistusid reedel pärast seda, kui ettevõte teatas 1,2 miljardi dollari suurusest litsentsilepingust Sanofiga.
Novavaxi aktsiad enam kui kahekordistusid reedel pärast seda, kui ettevõte teatas 1,2 miljardi dollari suurusest litsentsilepingust Sanofiga.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.