Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallinnas napib kõrgeima kvaliteediklassiga büroopindade pakkumisi

    Ehkki Tallinnas on äripindade pakkumiste arv suur, siis korralikku bürood kõrgeima, s-o A-klassi hoonesse on üsna keeruline saada.
    Just A-klassi büroohooned on 100% täidetud ning nõudlus ületab selgelt pakkumist. Käesoleval aastal on turule tulemas mitmed büroohooned, mis peaksid mõningal määral leevendama nõudlust tipptasemel büroode järele.
    Viimase aasta-pooleteise jooksul on Tallinna äripindade turule tulnud mitmeid büroohooneid: City Plaza, Admirali Maja, Pärnu mnt 102c, Mustamäe tee 46, Paldiski mnt 27/29.
    On veel mõned väiksemad majad, mis läinud kuni kolmele ettevõttele üüriks.
    Kõigi nende büroopindade puhul on tegemist A-klassi hoonetega, kus on kõik vajalik kaasaegseks äritegevuseks.
    Selle aasta keskel või lõpupoole valmivad Pärnu mnt 139e, Pärnu mnt 153, Katusepapi 8, Ülemiste City, Foorumi esimene etapp Narva mnt alguses ja Rävala pst 4, viimane on peaaegu juba valmis.
    Asukohalt on kõik need büroopinnad küll erinevad, aga pakutavad tingimused on üldjuhul samal tasemel.
    Iga hoonel on oma plussid ja miinused, näiteks mõne hoone puhul on parkimine suuremaks probleemiks kui teisel. Mustamäe tee äärne piirkond on muutunud aja jooksul üha enam populaarsemaks, kuid samas tekib ka autosid järjest enam juurde, parkimisruumi aga mitte.
    Parkimisolukord on otsustavaks saanud nii mitmelegi suurfirmale, kellel on vähemalt viisteist autot ühe büroo kohta.
    Kesklinna piirkonnas leevendavad parkimisprobleeme parkimismajad, mis on reeglina uuematele hoonetele juurde või sisse ehitatud.
    Paraku ei saa ka sinna kõik üürnikud/omanikud endale parkimiskohta soetada, sest sealne nõudlus on väga suur ning ka ettevõtteid rohkem. Kesklinnas on plussiks, et tihti on 200-300 meetri raadiuses alternatiiviks mõni teine parkimismaja või parkla.
    Kesklinna piirkonnas on parkimine enamasti tasuline ja keskmine hinnaklass on ca 1000 krooni kuus ühe auto kohta.
    Kesklinnast väljaspool on keskmine parkimishind ca 250 krooni kuus ühe auto kohta, aga suures osas on äärelinnas parkimine siiski tasuta.
    Kui kliendil ei ole esmatähtis omada bürooruume linna südames, vaadet kesklinnale või vanalinnale, siis liigutakse kulude kokkuhoiu eesmärgil järjest enam kesklinna lähipiirkonda või äärelinna aladele.
    Mida kaugemale linna südamest liikuda, seda rohkem ka büroopindade hinnad alanevad. Tallinna südalinna A+ ja A-klassi büroohoonete keskmine üürihind on vahemikus 180-200 krooni ruutmeeter, millele lisanduvad kommunaalmaksed ja käibemaks.
    Seevastu väljaspool südalinna kõigub heal tasemel büroopindade üürihind keskmiselt 140-170 krooni vahel, millele lisanduvad samuti kommunaalmaksed ning käibemaks.
    Kõige suurema nõudlusega piirkonnad on kesklinn, Kristiine ning viimasel ajal ka Mustamäe piirkond.
    Enim nõutakse 100-300 ruutmeetri suuruseid büroopindu.
    Autor: Marko Kivirand
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.