Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hea hinnaga nelikveoline auto - Subaru Impreza

    Tavaline, ilma turbota Subaru Impreza on kogu aeg olnud oma karmi suguvenna hale vari. Enamik inimesi teab Imprezat siiski tema uhkete tiibade ja kurja hääle järgi, kuid tiivutu vaikne pereauto pole kedagi köitnud. Uus auto aga väärib tähelepanu.
    Esmakohtumine jätab üsna kurva mulje ka uuest rahulikust Imprezast. Eest küll kenamaks muutunud, kuid tagant endiselt vana vagunit meenutav auto on justkui natuke õnnetu. Ka interjöör on disainitud üsna vaimuvaese inimese poolt. Armatuur näeb välja, nagu oleks ta pärit kaugest minevikust. Siiski peab nentima, et armatuuril olevad nupud on hästi käsitsetavad ja praktiliselt paigutatud. Iste on suhteliselt mugav ja ei hakka kuskilt hõõruma ka pikemal sõidul. Esmapilgul on ka tagaistujatele piisav jalgaderuum jäetud, kuid kui ees istub pikemat kasvu inimene, siis läheb taga pisut kitsaks. Pakiruum on universaalkerega mudelile omaselt mahukas ja kõrge.
    Eestile kohase kehva suusailmaga on Subaruga lausa lust sõita, sest nelikveoline auto on meie talvistes oludes asendamatu. Kaheliitrine mootorgi on piisavalt jõuline, et tulla toime piisava kiirendusega ja samas mitte tekitada keeriseid bensiinipaagis. Käigud lülituvad Imprezal sportlikule mudelile sarnaselt täpselt ja valitsa liikumismaa on väga lühike.
    Kindlasti mõtlevad paljud nüüd sellele, et Impreza eest tuleb ennast vaeseks maksta nii hinna kui ka kaskoga. Siinkohal peab näpu püsti tõstma ja selgitama, et Impreza vabalthingava kaheliitrise mootoriga universaalkerega mudelite hinnad algavad 297 900 kroonist ja kaskode hinnad on tänu Mariine Auto poolt sõlmitud kokkulepetele langenud 10 000 kroonini aastas.
    Selline hind on pannud paljude teiste firmade müügimehed hambaid kiristama, sest sellise hinnaga korralikku nelikveolist autot neil pakkuda pole.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.