Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mercedes-Benz R-klass - mahtluksusmaastur

    R-klassi välimuse juures on kolmeharulise märgiga firma mõningal määral juurte juurde üritanud minna. Esiosa vaadates tundub, et on matkitud kolmekümnendate aastate disaini. Igatahes on esiosa vägagi õnnestunud ja näeb elusuuruses märksa parem välja kui piltidel. Tegelikkuses on auto ka märksa suurem, kui piltidelt paistab, ja annab tõelise luksusauto mõõtmed välja. Auto tagaosa läheb margi viimastele disainisuundadele omaselt madalamaks. Auto on nelikveoline ja tegelikult piisavalt kõrge, et maasturlikult turnida, vajadusel saab ka õhkvedrustust kõrgemale tõsta, et suuremaid takistusi ületada.
    Interjöör on mercedeslikult luksuslik. Istmeid on autos kokku kuus, kaks mõlema uksepaari kohal ja kaks pagasiruumi põrandas. Pagasiruumi põrandast istmete ülestõstmiseks peab küll omajagu vaeva nägema. Tagaluugi ja küljeukse vaheline tatsamine võttis otsaesise märjaks ja pärast jäi kogu kremplist üle pagasiruumi kate, mida kohe ei osanudki kuhugi panna.
    Loomulikult on kogu sisu tehtud kvaliteetsetest materjalidest ja kasutajale käepäraselt. Salongivalgustust on võimalik sättida küll lugemiseks, küll kõigeks muuks. Salongi on pimedas ausalt öeldes lausa ilus vaadata. Ukselinkide aukudes, jalgade juures ja topsihoidjates põlevad tuled, valgus on aga soliidselt tumekollane, mitte pole kasutatud värvusi, mis kuuluks pigem diskoteekide repertuaari. Istmed on mugavad ja igas suunas seatavad.
    Samas ei saa ma aru, miks poleks võinud tagaistmeid, mis on samasugused üksikud nagu esiistmedki, elektriliselt reguleeritavaks teha. Tagaistmel laiutava juhi taga istus ka kaugelt üle 1,90 m pikkune mees, kes nimetas, et tal oli seal rohkem ruumi kui oma auto juhikohal.
    Tegelikult oli kohati tunne, et auto oligi ehitatud tagaistujaile. Kahe istuja vahel oli suur keskkonsool, kus suur panipaik ja topsihoidjad. Tagumised uksed on sellist mõõtu nagu mõned väikeautod.
    Proovisõiduautol oli 3,5liitrine bensiinimootor, mis jõi nagu suur loom, kuid liigutas 2,2tonnise tühimassiga sõidukit omajagu.
    Selle juurde käis muidugi ahvatlev möire, mis oma kurguhäälse urinaga lausa kutsus juhti paremat jalga kõvemini põrandasse suruma. Siiski andis kohati tunda auto suur ja raske olek, mis suurendab kütusekulu ja vähendab kiirendust, kuid samas annab mõnusa turvatunde.
    Küll vähendab suure auto tunne suurematel kiirustel ikkagi kiirusetunnetust.
    On raske aru saada, millist sihtgruppi on selle autoga silmas peetud, kuid kahtlemata on sellega hea sõita.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.