Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Motorex tõuseb tuhast

    Motorex on viimaste aastatega oma margi tegelikult täis teinud ja kogu üritusel on halb maik juures. Nüüd peaks olema see aasta, kui tõustakse tuhast ja demonstreeritakse, et suudetakse ikka veel olla A ja O siinsel autonäituste maastikul. Loodame, et nii ka on.
    Et tegu on järjekordse OICA näitusega, millele panustavad ka autofirmad, on ehk tõepoolest oodata paremat näitust kui mullu. Kas siiski suudetakse pesta maha see halb maik, mis on viimaste aastatega külge jäänud? Viimane näitus oli koguni nii mannetu, et käisid ju lausa jutud sellest, et see oligi viimane Motorex.
    Seekordse näituse õnnestumisele peaks kaasa aitama kindlasti ka see, et näituse kallal näevad vaeva neli osapoolt - Orangetime, Eesti Näitused, Motorex ja AMTEL.
    Kogu näituse õnnestumise võtmesõnaks võib tegelikult olla AMTELi osalemine korraldamises, sest AMTEL on automüüjaid ühendav organisatsioon.
    See aga tähendab seda, et automüüjad ise on mitte ainult osalejad, vaid ka korraldajad. Kui sa oled korraldaja, siis sa ju ei taha, et su üritus lörri läheks ja näed oma stendi kallal enneolematult palju vaeva.
    Tohutuks on kasvanud ka ürituse mastaap. Mitte kunagi pole Motorex pidanud laienema Eesti Näituste messikeskusest Lauluväljakule.
    Esmakordne on ka kindlasti see, et Lillepaviljon on näituse osa. Eelnevatel aastatel on alati keegi selle eraldi rentinud ja seal omi mudeleid demonstreerinud.
    Kindlasti on ürituse mastaap see, mispärast Orangetime'i juhataja Hardi Kinnas tänavust Motorexi Eestis tehtud massiüritustest korraldamise poolelt keerukuselt teiseks peale Eurovisiooni loeb. Suurimaks murelapseks võivad saada kõva häälega väljakarjutud Euroopast renditud kerghallid.
    Muudetud on ka seekordse ürituse mõtet. Motorex peaks olema perepäev, kuhu tullakse kogu pundiga ja seal on igaühele midagi. Suurt rõhku on pandud toitlustamisele, kaubandusele ja lastetubadele. Kuivõrd suudetakse eestlaste peadest välja rebida mõte, et Motorex on isside autopidu ja sinna talletada selle asemele pereüritus. Seda peavad näitama paar esimest päeva, sest parim reklaam on ju alati suust-suhu leviv ehk kas kiidetakse või tehakse maha.
    Rõõm on tõdeda, et korraldajad on panustanud sel korral ka eriliste tõmbenumbrite toomisele ja ka rahalisele poolele õla alla pannud. Lugu nimelt selles, et eriliste masinate toomine pole just odav lõbu ja autofirmad vabast tahtest suuri summasid just lauale ei löö. Õnneks pole unustatud ka Eesti autosporti, millele korraldaja on eraldanud omaette halli.
    Lootused, et seekordne Motorex vastab ootustele ja on selline, milline ta olema peaks, tundub et saavad tõeks. Seda võib välja lugeda juba korraldajate enesekindlusest.
    Aga mis saab tuleval aastal, kui see näitus pole OICA kalendris? Kas siis pöördume tagasi politseiautode ja piduriklotside näitamisele, mis ausalt öeldes pole just kõige huvitavam.
    Kas hakkabki nii olema, et kaks aastat Motorex mandub ja siis ühe suure üritusega üritatakse seda tuhast tõsta?
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.