Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ford häbeneb uue S-Maxi esitlemisel oma margi nime
Ford sihib uue S-Maxiga ostjaid, kellel pole varem Fordi olnud.
S-Maxi ostjale on pandud ka nimi - Henri. Ta on 39aastane, tal on tugev ego ja ta elab online. Henri on abielus ja tal on kaks poega. Kuni tänaseni on Henri sõitnud Audi A4ga või Mercedes C-klassiga. Ta pole nendega rahul, sest tema sissetulek lubab neid osta vaid suhteliselt kehva varustusega.
S-Maxiga ei peaks sihtgrupp ehk Henri sellisele kompromissile minema, sest hind võimaldab tal hea varustusega auto osta. Küll on uuel sihtgrupil probleem Fordi margiga. Fordi lahendus sellele on hoida oma Saksa nn road show käigus Fordi nimi tagaplaanil ja promoda S-Maxi. Kokku külastatakse 18 linna, millest igaühes elab vähemalt 300 000 inimest. Kuskil ei näidata Fordi märki rohkem kui auto peal olevate originaalembleemidega. Küll prinditakse tugevalt igale poole S-Maxi kirjad.
Ainuüksi Saksamaalt loodab Ford leida 13 000 Henrit, kes ostaksid S-Maxi ja 2007. aasta prognoos on juba 17 000 peal. Ford loodab, et vähemalt 65 protsenti ostjatest tuleb S-Maxi ostma muude markide juurest.
Autor: ÄP