Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hummer - eestlase enesehinnangu tõstja

    Kõige lihtsam oleks Hummeri-omanikke kiruda, nimetada neid ülbitsevateks rikkuriteks, kes ei suuda olla tagasihoidlikud kodanikud. Võib-olla on neil isegi psüühikahäireid. Sõitku oma Hummeritega kusagil kaugel mägedes, aga mitte meite maa peal. Nii arvab asjast teine Eesti.
    Vaatame aga asjale Hummeri-omanike kandi pealt. Kellel on see auto näiteks Ameerika Ühendriikides? Hummerite tüüpilised omanikud on show-inimesed ja sportlased. Näiteks on poliitikat tegema läinud eksfilminäitleja Arnold Schwarzenegger Hummerite reklaamiks palju ära teinud.
    Ameerika malli järgi on Hummeri "õige" omanik meil ainult korvpallur Martin Müürsepp. Teised ei peaks Hummeriga sõitma.
    Forbes avaldas multimiljonäride autode nimekirja. Ja kujutage ette, et ainult üks kümnest maailma rikkaimast mehest sõidab Hummeriga. Rikkurid ei sõidagi selliste kallite autodega nagu Ferrari, Bugatti, BMW, vaid Lincolni, Mazda ning isegi Dodge'i ja Fordiga. Forbes tuleb "kurvale" järeldusele, et auto pole Ameerikas enam staatuse näitaja. Heaks näiteks on Bill Gates. Maailma rikkaim mees sõidab küll Porsche 911ga, aga auto aastaarvuks on 1999. Tema eelmine Porsche kandis aastaarvu 1988. Järgmise Porsche ostab Gates vast aastal 2008. Ma ei kujuta ette Eesti miljonäri, kes sõidaks autoga aastast 1999!
    Eesti ärimees on ikka sunnitud sõitma autoga, mis mõeldud mägedes ja kanjonites seiklemiseks, et tõsta enda staatust. Hummeriga kõrbe asemel soos mütata pole ka eriti ilus. Sellise suure kolakaga linnas sõitmine ei ole kerge, parkida on raske.
    Üldse tunnen ma Hummeri-omanikele kaasa, aga midagi pole teha. Tänu psühholoogide koolitustele teavad meie ärimehed, et kõrge enesehinnang on äriedu allikas. Ja mis üle jääb - tuleb osta Hummer, et enesehinnangut ja enesetunnet tõsta. Hummer on investeering subjektiivsesse heaollu ja selle nimel tasub kannatada.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.