Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    easyJet hindu tõsta ei kavatse

    Eile Tallinnas viibinud easyJeti Balti, Ida-Euroopa, Taani ja Saksamaa regiooni juht John Kohlsaat lubas, et vaatamata jätkuvalt tõusvale kütusehinnale ei plaani nad kütusemaksu kehtestada.
    Kohlsaati sõnul säilitavad nad atraktiivse hinna, et võita sellega enam reisijaid. "Kompenseerime hinnatõusu käibe kasvuga," selgitas ta. Pool aastat Baltimaadega tegelenud Kohlsaat võrdles easyJeti Eestiga uuendusmeelsuses ning oli kindel, et just siin võetakse kõige paremini vastu nende uued tooted.
    Millised on Teie plaanid regioonis? Kas kavatsete avada uusi liine?
    Balti regioon on võrreldes teistega kõige arenenum kasvu poolest ja soovime sellest osa saada. Oleme siin juba üsna varakult, sest meie strateegia on lennata juba olemasolevatel liinidel ja mitte luua uusi ega lennata kõrvalistesse lennujaamadesse.
    Samas kaalume me pidevalt uute liinide avamist. Eestis on juba kaks liini, üks Londonisse, teine Berliini. Püüame neid edasi arendada ja tihendada lende. Avasime ka uued baasid Genfis ja Baselis, tulevikus võime avada sinna Tallinnast lennuliini, kuid sellest on veel vara rääkida.
    Ajakirjanduses on räägitud Ryanairi tulekust. Kas ta on Teie konkurent?
    Ryanairil on teine strateegia. Nad lähevad teisejärgulistesse lennujaamadesse ja teevad lennujaamadega väga soodsaid lepinguid, nii et neile makstakse sinna lendamise eest peaaegu et peale. Nad kasvavad käibe arvel, selle asemel et suunduda kasvavale turule.
    Meie lendame vaid suurtel liinidel ja avame oma liini harilikult pärast Ryanairi. (Eesti on selles osas erandlik.)
    Lisaks tegutseme tihti erinevates lennujaamades, sest easyJet väikestesse lennujaamadesse ei lenda. Seega me ei ole konkurendid, meil on erinevad tooted.
    Kes on Teie suurim konkurent Eestis?
    Loomulikult Estonian Air. Põhikonkurent on alati rahvuslik lennukompanii. Nad on ka kergeim sihtmärk, sest neil on kõrged hinnad. Nad on tihti konservatiivsed, aga peavad meie tulekule reageerima ning hindu langetama. Meie keskmine tulu on 3 eurot reisija kohta, seega sööks paberpileti väljastamine ja muu säärane ära kogu meie kasumi. Estonian Air ja teised peavad end meiega seoses kindlasti muutma, eelkõige tõhusamaks.
    Mida teate ja arvate Eesti majandusest?
    Eesti on juhtiv modernne Balti riik tehnoloogia alal. See teeb Eesti väga sarnaseks easyJetiga, kes on innovaator, üks esimesi, kes läks üle ainult või peamiselt internetimüügile 1998. aastal. See teeb meid väga sarnaseks, sest Eestil on vist kõige enam internetikasutajad Euroopas. Varsti alustame interneti check-in'i ja arvan, et seda saadab suur edu just Eestis.
    Kas see, et Eesti ei läinud üle eurole, nagu plaanitud, teeb easyJetile muret?
    Ei tee.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA tarbijate kindlustunne langes kuuga ligi 13%
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.