Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Renault Trafic ning Master käisid ilulõikusel

    Traficu ning Masteri peamised muutused on peidus masina sisemuses - lisaks uutele mootoritele uuendati ka salongi.
    Kuigi ilulõikusel käinud naisterahvad näevad enamasti paremad välja (mitte küll alati), ei osanud uue Traficu ning Masteri väljanägemises midagi uut leida. Sellel oli ka põhjust - enamik operatsioone tehti "naha" all.
    Laias laastus öeldes suurendati mugavust, ohutust, uued on ka mootorid. Välispidiselt teraselt jälgides on veidi muutunud põrkeraud. Muus osas arvutiekraani põrnitsemisest väsinud silm erinevusi ei täheldanud.
    Alustaks kõigepealt väiksemast ehk Traficust.
    Et vahetult enne uuenduskuuri läbinud Traficu rooli istumist sai proovitud ka vanemat varianti, siis esmane, mis silma hakkas, oli masina parem minek.
    Väikekaubikutest ja bussidest püsib Trafic kõige paremini teel. Eriti tuleb see välja kurvilistel teelõikudel sõites. Vedrustus on muudetud piisavalt jäigaks, mis võimaldab kurve konkurentidest kiiremini läbida, kuna karuselliefekt jääb kurvi lennates olemata.
    Samuti sai Traficu vedrustus proovile pandud üle politseinike (lamavate) sõites, ilma et hoogu eriti maha oleks võetud. Ei juhtunud midagi erilist, püsisime endiselt teel…
    Kiidusõnu võiks öelda ka istmete kohta, mis ei hiilga küll kallite kattematerjalidega, kuid Kombis võivad ennast mõnusalt horisontaali lükata nii eesistmel kui ka hindele kaks õppivad mehepojad, kes tagapingis horisontaalasendi sisse võtavad.
    Renault uus 2,0 dCi on Traficu puhul saadaval 66 ja 84 KW-dena. Samuti on nüüdsest valikus 107 KW 2,5 dCi mootor.
    Mootorit, millel võimsust 74 KW või rohkem, saab lisavarustusena tellida ka automaatkasti, millel siis võimalus ka manuaalselt käikude vahetamisse sekkuda.
    Uuest Masterist ning Traficust leiab uusi panipaiku, mida operatsioonieelsel perioodil salongist ei leidnud. Panipaiku on nüüd igatahes küll piisavalt (neid leiab nii pea kohalt kui ka istmiku alt).
    Master kõige suuremaks miinuseks loen seda, et rooli pole võimalik üheski suunas reguleerida. Samuti on konstantse rooli asend juhile väga ebamugavalt suur, mis tekitab tunde, nagu istuksid 50kohalise liinibussi roolis.
    Sarnaselt Traficuga on ka Masteri vedrustus jäik, nagu ka teised konkurendid turul, pole erilist rõhku pööratud kaubaruumi isolatsioonile. Eriti hakkab see kõrva kruusateel sõites. Leian, et Masteri vedrustus on kaubaveoks optimaalne, kui, siis ehk võiks veidi pehmem olla.
    Väga positiivne on kindlasti see, et tagumised uksed saab vajadusel ka 270 kraadi avada, mis loomulikult hõlbustab kaupade peale- ning mahalaadimist.
    Nähtavus on Masteril hea, halba sõnu pole öelda ka manööverdamisvõime kohta.
    Igal juhul tuli Renault võimsamate mootoritega välja õigel ajal, sest konkurendid ei maga.
    Renault Traficu ning Masteri proovisõidukulud Pariisis kattis ABC Motors.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.