Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Aprangal Eestis ambitsioonikad plaanid
Edasimüüja lepinguga avatud Emporio Armani butiik hõlmab 590 ruutmeetrit poepinda. Samal aadressil asub ka 320 ruutmeetri suurune müügikoht, kus pakutakse maailmakuulsate brändide D&G, GF Ferre, La Perla, Just Cavalli, Versace Jeans Couture, True Religion ning Rock & Republic tooteid.
Mõlemasse projekti kokku investeeris Apranga 5,2 miljonit litti ehk 23,5 miljonit Eesti krooni.
"Luksuspoodide arv, selle segmendi konkurents ja toodete valik on Tallinnas märgatavalt väiksem kui Vilniuses ja Riias," viitas täitmata ruumile Apranga juht Rimantas Perveneckas.
Apranga loodab lähemas tulevikus saavutada Eesti luksusbrändide turul liidrikoha. Tallinnas avatud Emporio Armani on Leedu rõivakontserni kõige luksuslikum ja modernsem pood Balti riikides.
Viimased kolm aastat on Apranga olnud üks kiiremini kasvavatest jaekettidest Baltimaades. Rõivafirma käive suurenes 2004. aastal 44% ja 2005. aastal 47%. Selle aasta kolme kvartali käive oli 203,1 miljonit litti, mis tähendab 47,4% kosumist võrreldes aasta varasema perioodiga.
Praegu on Aprangal 64 poodi, neist 46 Leedus, 15 Lätis ja vaid 3 Eestis. Sel aastal on Leedu rõivapoekett avanud 17 uut poodi, neist viis väljaspool koduturgu. Järgmisel kahel aastal plaanitakse Lätis ja Eestis veelgi agressiivsemalt laieneda, avades selle ajaga kokku 20 uut müügikohta.
"Me oleme oma turgudel rahul ainult ühe positsiooniga - turuliidri positsiooniga. Oleme selle Lätis saavutanud kolme ja poole aastaga. Järgmised kaks-kolm aastat töötame selle nimel, et jõuda liidrikohale ka Eestis," teatas Perveneckas.