Veebruari automüük kulges jaapanlaste taktikepi all

Ardo Kalda 09. märts 2007, 00:00

Olenemata faktist, et veebruar on lühem kuu kui teised, ei paista see silma uute autode müüginumbrites. 2152 müüdud autot ja möödunud aastaga võrreldes 40protsendiline müügikasv ei anna märku, et niigi häid numbreid näitavad automüüjad puhkust vajaksid.

Kui tunamullu prognoosisid müüjad aastaseks tõusuks natuke üle 10 protsendi, siis tegelikult on müügikasv olnud ligi 30 protsenti ja hoog ei näi raugevat.

Segmentide kaupa oli möödunud kuu müüduimaks sõidukigrupiks väikekeskklass. Kohe kannul on keskklassi autod ja maasturid ja neile omakorda järgnevad mahtuniversaalid. Alles viiendal kohal on väikeautod, millel oleks ammu aeg euroopalikule tasemele tõusta. Siiski näib, et eestlase rahakott on paks ja liiklusummikud ei kohuta, sest segmentide müüginumbrid ei näita mingeid muutuste märke.

Müügitabeli esikümnes tervitame ka Seati, kes mullusega võrreldes on teinud pöörase müügikasvu. Pole ka ime, sest pea kogu mudelirivi on uuenenud.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing