Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Armastusega Venemaalt

    Alustades auto välimusest, peab mainima, et arvatavasti pole ühelgi teisel autol maailmas niipalju facelift'e olnud kui sellel Volgal. Aluseks on võetud juba üle kolmekümne aasta vanune mudel ja seda siis ajapikku meeldivamaks muudetud.
    Kui kaasajakirjanikud hakkasid seda autot nähes tähendusrikkalt köhatama, siis mina pean tunnistama, et välimus on maitseasi ja mulle tegelikult täitsa meeldib see auto. Juhul muidugi, kui sa seda just külje pealt ei vaata, kust paistavad ebatavaliselt pikk nina ja tagaosa ning nende vahel harjumatult lühike kabiin. Välimus ise on kohati laenatud nüüdseks liinilt kadunud 3111 pealt. Viimane polnud tehase jaoks eriti hea rentaablusega ja seda jõuti teha vaid 400 tükki, enne kui liinid prügimäele roostetama viidi.
    Sisu on nüüd, jah, päris uue välimuse saanud. Täiesti kaasaaegne ja viisakas näeb välja ka. Kurb on aga see, et nii suurel autol on nii lühike kabiin - seal pole võimalik end mugavalt tunda. Tellida saab ka nahkkatusega pikendatud versiooni, kuid see tekitab karmid käärid selle auto mõtte ja hinna vahele. Pidevalt tuli vestelda teemal, kuidas saab ühes nii suures autos nii vähe ruumi olla. Tagaistmel on sama palju ruumi kui tädi Anni sahvris ja ausalt öeldes kääksuvad ka uksed neid avades sama häälitsusega. Juhikohal pole üldse paha olla, küll on natuke harjumatu, et rool vaatab kergelt ukse poole ja ees istudes näeb tagumisest küljeaknast välja.
    Käigukang on lühem kui varasematel mudelitel ja ei alga eest, vaid täiesti viisakalt nagu igal lääne autol.
    Pagasiruumi avades mõtlesin: "No nii, sellise pika saba all peab ikka vähemalt voodikoht kolmele olema." Kuid ei! Pakiruum on väikene ja vastu tagaistmeid on paigaldatud riiul, millel asub tagavararatas.
    Varuratas on muide kinnitamata, võib väga valus olla, kui avarii korral see püssikuulina läbi salongi kihutab.
    Sõit hämmastas mind kõige rohkem. Katsepolügoonil olid viraažid, mida esmalt läbisid Volga testisõitjad. Nende võetud kiirusel kippusid aga rattad koopasse lööma. Igatahes istusid ajakirjanikud autos hambad ristis, sest sellist kogemust ei ole juba ammu ükski testisõit autoajakirjanikele pakkunud.
    Ise rooli saades avastasin, et mootorid - nii Chryselri kui ka Volga enda oma - on ühtlaselt uimased. Ameerika päritolu jõuallikas on küll vaiksem ja ökonoomsem. Sajakilomeetrise tunnikiirusega sõites oli tunne, nagu oleks kõik aknad autos lahti - sellest andsid märku vilin ja kohin.
    Ausalt, see pole hea auto. Kuid ta on odav - alla 120 000 Eesti krooni. Aga kui vaadata, milliseid autosid sama raha eest veel oleks võimalik osta, tuleb esmalt meelde Dacia Logan, mis suudab Volgat lüüa nii minekus kui ka ökonoomsuses, nii pakiruumi kui ka salongi suuruses.
  • Hetkel kuum
Ekspert: ärme rabista kohustuslike e-arvete jõustamisega
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
Robloxi aktsia langes 20%
Veebimängude platvorm Roblox tegi läbi kahe aasta suurima languse, kui pärast nõrkade prognooside avaldamist taandus ettevõtte aktsia umbes 20%, vahendas Bloomberg.
Veebimängude platvorm Roblox tegi läbi kahe aasta suurima languse, kui pärast nõrkade prognooside avaldamist taandus ettevõtte aktsia umbes 20%, vahendas Bloomberg.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Õigel ajal loobumist takistab edasipürgimise kultuur
„Loobumine millestki või millegi lõpetamine on üks raskemaid otsuseid ja üks põhjustest on meid ümbritsev visaduse ja edasipürgimise kultuur“, ütles koolitaja Heiti Pakk saates „Teabevara tund“.
„Loobumine millestki või millegi lõpetamine on üks raskemaid otsuseid ja üks põhjustest on meid ümbritsev visaduse ja edasipürgimise kultuur“, ütles koolitaja Heiti Pakk saates „Teabevara tund“.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eesti elanik pääses Iraani hõivatud laevalt
Täna pääses vabadusse aprilli keskel Hormuzi väinas hõivatud laeva MSC Aries pardal viibinud Eesti elanik. Ta on teel Eestisse ja tema perekonda on heast uudisest teavitatud.
Täna pääses vabadusse aprilli keskel Hormuzi väinas hõivatud laeva MSC Aries pardal viibinud Eesti elanik. Ta on teel Eestisse ja tema perekonda on heast uudisest teavitatud.
Maris Jesse: hulgifirmad püüdsid meeleheitlikult apteeke endale hoida salakokkulepete pärast
Hulgimüüjad tahtsid nii meeleheitlikult apteegiomandust säilitada seepärast, et see andis võimaluse väga tugevateks mitteametlikeks läbirääkimisteks ravimimüüjatega, rääkis endine sotsiaalministeeriumi asekantsler Maris Jesse.
Hulgimüüjad tahtsid nii meeleheitlikult apteegiomandust säilitada seepärast, et see andis võimaluse väga tugevateks mitteametlikeks läbirääkimisteks ravimimüüjatega, rääkis endine sotsiaalministeeriumi asekantsler Maris Jesse.