Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Täiesti tühja ja ilma varustuseta autot ei osteta

    Renault'de müügiga tegeleva ABC Motorsi turundusjuhi Indrek Poolaku sõnul ei osta kliendid baasvarustuses autot ja ei hakka sinna lisavarustust lisama, sest pakutakse piisavalt palju erivarustusega sõidukeid, millest kliendid endale õige leiavad. Kui sobiv leitud, hakatakse vaatama, kas sinna midagi juurde panna või mitte.
    Varustustasemed, mida autofirmad pakuvad, on väga erinevad. Osa pakub autole mootoripõhiseid pakette, ehk mida võimsam mootor, seda rikkalikum pakett, ja osa pakub lihtsalt oma nimetustega varustuspakette, seda mis tahes mootori juurde. Loomulikult on alati võimalik auto täiesti isikupäraseks muuta, kuid see läheb tavaliselt märksa kallimaks, kui leida lihtsalt endale sobivaima paketi juurde vajalik varustus.
    Hinnakirja alumine pool tähendab tavaliselt ilma kõikvõimaliku nännita autot. General Motorsi Baltikumi kommunikatsioonijuhi Nele Normaku sõnul on nii, et kui nad reklaamivad "hind alates", mis on hinnakirja soodsaim, siis lõpuks tellib ostja ikkagi lisavarustust juurde ja seda kõigil juhtudel. Samas on nii, et kui reklaamitakse mingisuguse paketi hinda, siis ostetakse selle kindla pakkumisega auto.
    Poolaku sõnul on lisavarustuse osakaal auto hinnast 10-15 protsenti. Kallimate Saksa premium-tootemarkide müüjate sõnul on nende auto lisavarustuse osakaal aga üle kahekümne protsendi. Inimene, kes ostab kallima auto, personaliseerib seda ka endale rohkem.
    Indrek Poolak nimetab ka seda, et vahe on ka Dacia ja Renault' ostjal. Kui esimese soetaja tahab autot, mis teda mõistliku raha eest punktist A punkti B viib, siis Renault' ostja tahab seda vahemaad märksa luksuslikumalt läbida. Näha võib sedagi, et mida kallim on auto, seda pikem on ka lisavarustuse nimekiri.
    Eraisikust ostja ja äriklient eriti ei erine. Eraisik valib omale auto ja sinna sisse täpselt need vidinad, mis talle meeldivad. Firma auto puhul on inimesele ette antud summa, mille piiresse ta peab mahtuma. Poolaku sõnul on see, kuidas sinna hinnapiiri mahutakse, inimese enda asi, ehk kas ta valib väiksema, aga rikkalikuma varustusega auto või suurema, aga vähema varustusega masina.
    Fordi müügiga tegeleva Info-Auto turundusdirektor Tiit Lillipuu märgib: "Kui firma ostab tööauto, on lisavarustuse osa minimaalne. Kui ostetakse ametiauto, tellitakse varustust rohkem."
    Lillipuu sõnul on tavaline eraisikust ostja lisavarustuse tellimisel üsna tagasihoidlik.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
USA tarbijate kindlustunne langes kuuga ligi 13%
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Michigani Ülikooli tarbijauuringu tulemused näitavad tarbijate muret, et inflatsioon, tööpuudus ja intressimäärad võivad edasi liikuda ebasoodsas suunas.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.