Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eelistatud kliendikaart pakub allahindlust

    Eesti tarbijad osalevad jaekettide poolt pakutavates lojaalsusprogrammides meelsasti ja Eestis on iga teisel tarbijal vähemalt üks kliendikaart, selgus hiljutisest AC Nielseni poolt läbi viidud uuringust.
    Kliendikaarte on mitmesuguseid. Ühed annavad allahindlusi, teistega saab koguda punkte ja kolmandatega osta soodsalt teatud tooteid.
    Eesti levinuim kaart on Säästukaart, mida on väljastatud üle 335 000. ETK kauplustes üle Eesti kehtiv kaart võeti kasutusele 1999. aasta lõpus ja programmi juurutamine läks maksma kuus miljonit krooni, rääkis ETK administratsioonidirektor Ahti Kuuseväli. Säästukaardiga saab klient kolm protsenti allahindlust, mis ostuboonusena kaks korda aastas välja makstakse. Kuuseväli on veendunud, et kliendikaart ära tasub. "Missuguste kaupluste kasuks klient oma valiku teeb, sõltub kogu teenuste kompleksist, mille üks osa on kaart," ütles ta.
    Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektori Enn Pareli hinnangul on laia sortimendiga kauplustel spetsialiseerunud poodide ees selge eelis, kuna klient saab ühe katuse alt kliendikaardiga soodustusi eri kaupadelt ja see motiveerib kaarti soetama. "Teame küsitluste põhjal, et paljude klientide jaoks on just Partnerkaardiga saadav viieprotsendine allahindlus tõsine ajend, miks oma ostud just meil sooritada," lisas Parel. Kaubamaja ja Selveri püsikliendiprogramme ühendava Partnerkaardi kasutajaid on üle 250 000. Programmi eelarve ulatub aastas mitmete miljonite kroonideni, sisaldades nii kaarditoorikuid, süsteemi halduskulusid, klienditeenindajate palkasid, püsikliendiajakirja ja paju muud.
    Parel soovitab kliendikaarti luues läbi mõelda, kuidas kaart toimib, kas andmeid kogutakse ja kuidas seda turunduses kasutatakse. "Ka üksikul poel on mõttekas kaarte välja anda, kui see kliente juurde toob, aitab kaubavarusid paremini planeerida või muul viisil tulusid suurendab," arvas ta.
    Reisibüroo Estravel on oma püsiklientidele suunatud Kuldkaardi rajanud arvukale partnerite võrgustikule toetudes. Hetkel saab Kuldkaardiga soodustusi 160 partnerfirmast, lisaks saadab Estravel iganädalasi eripakkumisi meili teel. "Multifunktsionaalsus on tähtis. Mida rohkem väärtusi kaardiga kaasneb, seda mugavam," ütles Estraveli lojaalsusprogrammi juht Katrin Puusepp. Estraveli mullu tehtud kliendiküsitlus näitas, et enim väärtustavad kliendikaardi omanikud reisiteenuste soodustusi, aga ka soodustusi partnerfirmades.
    Statoil on lojaalsusprogrammi üles ehitanud tarbitud kütuse mahule, seetõttu ei näe firma kontseptsioonijuht Kai Realo suurt probleemi selles, et ka konkurentidel on kliendikaardid. "Kliendikaart iseenesest ei muuda klienti lojaalseks, küll aga annab talle võimaluse saada eristuvat kohtlemist. Lojaalsust kasvatame kvaliteetsete kütuste, laia tootevaliku ning hea teenindusega," teatas Realo. Hetkel kasutab Statoil Extra kaarti üle
    100 000 erakliendi ja firmakaarti ligi 60 000 kasutajat.
  • Hetkel kuum
Ekspert: ärme rabista kohustuslike e-arvete jõustamisega
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
Ettevõtetel tasub juba praegu lepingus paika panna arve esitamise viis, muidu võib valitsusest riigikogu menetlusse saadetud eelnõu järgi enese teadmata nõustuda e-arve esitamise kohustusega, kirjutab äriõiguse ekspert ja kauaaegne ettevõtjate õigusnõustaja, advokaadibüroo RASK partner Annika Vait.
Kolm tulusat aktsiat Nasdaqi sajast suurimast ettevõttest
The Motley Fooli analüütikud valisid Nasdaq-100 indeksi ettevõtete seast kolm, mille aktsiatesse tasuks mais investeerida.
The Motley Fooli analüütikud valisid Nasdaq-100 indeksi ettevõtete seast kolm, mille aktsiatesse tasuks mais investeerida.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Automaksu muudatus: esialgu tuleb vähem maksta
Mootorsõidukimaksu eelnõusse tuleb rahandusministri sõnul kaks põhimõttelist muudatust: registreerimistasu tuleb tasuda üks kord ka Eesti liiklusregistris juba olevate sõidukite müügil ning juriidiliste isikute sõiduautode ja kaubikute maks hakkab samuti sõiduki vanusega vähenema, teatas rahandusministeerium.
Mootorsõidukimaksu eelnõusse tuleb rahandusministri sõnul kaks põhimõttelist muudatust: registreerimistasu tuleb tasuda üks kord ka Eesti liiklusregistris juba olevate sõidukite müügil ning juriidiliste isikute sõiduautode ja kaubikute maks hakkab samuti sõiduki vanusega vähenema, teatas rahandusministeerium.
Käärijä ettevõte teenis kena kasumi
Kauppalehti vaatas sisse Soome eelmise aasta Eurovisiooni esineja Käärijä ettevõttesse ja leidis, et tema firma Paidatonriehuja Oy oli 250 000 euroga kasumis.
Kauppalehti vaatas sisse Soome eelmise aasta Eurovisiooni esineja Käärijä ettevõttesse ja leidis, et tema firma Paidatonriehuja Oy oli 250 000 euroga kasumis.