Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Renault uuendas ehitusmasinaid

    Renault Trucks on viimastel aastatel tegelenud kogu mudelivaliku uuendamisega. Tänaseks on kõik tarbesõidukid edukalt uuenduskuuri läbinud, viimasena esitleti ehitusveokeid Renault Kerax'it ja Premium Landerit.
    Värskete ehitusveokitega lubati sõitma Prantsusmaal La Valbonne'i testiradadele. Just samal territooriumil läbivad kõik Renault' veokid põhjalikud katsed. Olgu öeldud, et testirajale jäävad takistused (augud, roopad, tõusud, muda ja muud raskendavad tegurid) lubavad väita, et just sellistes rasketes tingimustes kannatavad Renault Kerax ja Premium Lander oma tööd maksimaalselt teha. Mõeldes, millises olukorras on Eesti teed ning millises keskkonnas ehitusel tuleb neil masinatel liikuda, on valmistajad põhjalikult mõelnud meie vajadustele.
    Testirajal käituti masinatega robustselt ja ettevaatamatult. Kiirust valimata kihutati läbi aukude ja ebakvaliteetse sõidupinna.
    Uuendusena on Renault Trucks lisanud mõlemale veokile off-road-süsteemi, mille saab maanteelt raskematesse tingimustesse maha sõites sisse lülitada. Siiski otsustab selle vajaduse üle juba autojuht ise, olenevalt sõidukogemusest. Näiteks mitmest sõiduinstruktorist üks ei puutunud off-road-nuppu üldse.
    Ka mägipidurit, mida tänapäeval kasutavad enamasti kõik veokid, rõhutati ehitusveokite juures erilise tähtsusega. Tõsi küll, ühel 25protsendilisel tõusul mäkke ei õnnestunud seda süsteemi kasutada, mistõttu tuli veoki mäest alla veeremiseks kogu masinavärk uuesti käivitada.
    Nii Premium Lander kui ka Kerax on varustatud kombineeritud käigukastiga Optidriver+, mis võimaldab manuaalselt käiguvahetuselt automaatsele üle minna. Arvestades, kui vähesed veel tänapäeval C-kategooria lube teevad, on see uutele õppuritele meelepärane lahendus.
    Kabiinide valik on samuti avar, sinna kuuluvad kahe ning ka kolmeastmelised kabiinid, mõnes on ka korralik puhkekoht juhi seljataga.
    Keraxi põhja veoskeemidele 4x2, 4x4, 6x4 ja 6x6 lisandus uuendustega ka 8x4, Premium Landeril on maksimaalne 6x4.
    Hinna poolest ei ole uutel ehitusveokitel Premium Landeril ja Keraxil valmistajate sõnul suurt erinevust, küll aga ei paljastatud nende lõplikku maksumust.
    Varemalt soomlaste Sisuga tihedat koostööd teinud Renault Trucks jätkab veokite klassis edaspidi iseseisvat arengut.
    Ajakirjaniku reisikulud kattis Renault Trucks.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.