Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Superprügivedaja teenib bossist rohkem

    "Ütleme nii, et kui päris tippkuid vaadata, siis autojuhtide kuupalga absoluutne rekord on ületanud ühe või kahe juhatuse liikme sama kuu töötasu," rääkis Ragn-Sells ASi ärijuht Agu Remmelg, kelle sõnul teenivad tavaliselt juhatuse liikmed ikka rohkem. "Juhatuse liikmete palganumbrid on kõrgemad, kuid mitte nii oluliselt," sõnas ta, kuid jättis täpsed suurused enda teada.
    Siiski tunnistas Remmelg, et enamik prügivedajaid edestab palgaga kontoritöötajaid. "Kui me räägime seal 20 000kroonistest palkadest, siis kontoritöötajate tase jääb vedajatele alla, kuid ka nende töö iseloom on erinev," ütles ta.
    Ka ASi Cleanaway tegevjuht Argo Luude tunnistas, et nii mõnigi kord peavad ülemused autojuhtidele alla vanduma. "Rääkides mõnest üksikust, siis tõesti saavad nemad palka rohkem kui nii mitmedki ülemused," ütles Luude, kuid kinnitas, et töö on seda väärt. "See pole absoluutselt naljaamet. See on koera amet - ei, koeral on tegelikult parem amet," sõnas ta ja imestas, et inimesed seda üldse ei mõista. "Kui siin need palgad välja tulid, hakkasid kõik ütlema, et võivad ka vedada, aga enamik inimesi ei saaks sellega hakkama."
    Siiski tunnistasid mõlemad firmad, et nimetatud tipp-palgani jõuavad vaid üksikud. Remmelga hinnangul teenib Ragn-Sellsi sadakonnast juhist 30 000kroonist palka vaid neli või viis autojuhti. Ka Cleanaway sajast prügivedajast näeb hiigelpalka vaid paar-kolm vedajat.
    Radix Hoolduse OÜ tegevjuht Kalle Pormann ei usu üldse 30 000kroonist palka. "Nii palju võin ma öelda, et see, mis seal 30 tonnist räägitakse, on umbluu," sõnas Pormann. "Siis peab ta ikka 24 tundi päevas tööd rügama ja laupäev-pühapäev ka otsa."
    Pormanni kahtlusi toetavad numbrid. Cleanaway lubas 30 000-40 000kroonist palka vedajale, kes tühjendab 600 konteinerit päevas. Kui ühe konteineri tühjendamiseks kuluks üks minut, tähendaks see kümmet tundi lakkamatut tööd, kusjuures vahepeal autot tühjendada ei jõuaks.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.