Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Rootsi messiguru: mess koondab kogu turu ühte ruumi

    "Mess on puhas nõusolekuturundus. Inimesed reisivad ja maksavad pileti eest, et teie firmaga tutvuda," kõneles vaimustunult sel kolmapäeval Eesti Kaubandus-Tööstuskoja korraldatud seminaril Rootsi messiguru Mikael Jansson. "Siin saab brändi tutvustada kõigi viie meele abil. Turundus ei saa olla otsesem," lisas üle 20 aasta messinduses töötanud ja messiteemalise raamatu välja andnud Jansson.
    Samas ainult messil osalemine veel edu ei taga. "Edu saladus on aktiivne tegevus, mis toob kümme korda parema tulemuse kui passiivselt messil osalemine," täheldas Jansson. Seetõttu peab messimeeskond olema avatud ja aktiivne. Harjutada tasub ka suhtlemisoskusi. "Kontakteerudes ei tohiks alustuseks esitada küsimust, millele saab vastata jaatavalt või eitavalt. Võiks hoopis küsida "Miks te messile tulite?"" toonitas Jansson.
    Eelturunduses on tähtis osa kutsetel. Näiteks saatis üks Rootsi firma klientidele välja kutsed, et nende stendis saab süüa hommikust ja jätta pealisriided kappi. Nii tagasid nad, et nende boks on esimene ja viimane, mida klient messil külastab.
    Ka soovitas Jansson juba enne messi toimumist planeerida aega messijärgseks tööks kontaktidega ning täita oma lubadused. "Kui oled lubanud nädala jooksul ühendust võtta, siis ka tee seda," rõhutas ta kontakti säilitamise tähtsust.
    Kuna messidel osaleb sadu või isegi tuhandeid firmasid, soovitas balticEVENTi tegevdirektor Noora Olsson eelnevalt läbi mõelda, millega teistest stendidest eristuda. Näiteks keset talve Helsingis toimunud messil "Kongressi 2007" eristumiseks otsustas balticEVENT korraldada pikniku ja saatis kutsed, mis sarnanesid kujunduselt passidele. "Nii oli kerge messil vestlust alustada ja küsida, on sul pass Balti piknikule?" naeris Olsson.
    Kuna messil on tähtis osa suhtlemisel, peavad töötajad end hästi ja ilusana tundma. Nii riietusid balticEVENTi töötajad keset talve valgetesse piknikukostüümidesse ja olid päevitunud jumega, sest kreemitasid end eelnevalt isepäevituva kreemiga ning kogu meeskond käis ka maniküüris ja pediküüris. Messipäevade õhtuti said meeskonnaliikmed massaaži.
    Mitmeid aastaid automessidel osalenud Nissan Nordic Europe'i Balti regiooni juhi Margus Miku kogemusel on peamine mitte see, mida esitletakse, vaid kuidas seda tehakse. "Hea idee on väärt miljoneid ja selle leidmiseks tuleb kaasata kogu meeskond," kommenteeris ta. Ka soovitas Mikk vaadata messiboksile kliendi pilguga. "Ära unusta, et külastaja tuleb messile mõnusalt aega veetma, mess on meelelahutus," arvas ta.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.