Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Logistikafirmad arvutavad lisakulusid liikluspiirangust

    Maanteeamet teatas eelmisel nädalal, et keelab 14. detsembrist liiklusohutuse suurendamise eesmärgil üle 12meetriste autorongide liikluse Tallinn-Tartu maanteel reedeti kell 13.00-20.00. Erandiks on vaid bussid. Teate järgi kehtib piirang Jüri liiklussõlmest (11,8 km) kuni Kärevere ristmikuni (169,1 km).
    Tegelikkuses on ka sellel keelualal siiski üksikuid lõike, kus pikkade veokite liiklus on lubatud. Seda nähtavasti põhjusel, et võimaldada veokitel sõita ümbersõitude jaoks ühe ristmiku juurest teiseni.
    Selle nädalal lõpus valmib maanteeametil ümbersõite ja parklaid tutvustav materjal, mis pannakse üles maanteeameti internetilehele. Lisaks virtuaalsetele infomaterjalidele peab maanteeamet jõudma üles panna ka 377 liikluspiirangust informeerivat liiklusmärki.
    "Olen tõsiselt üllatunud," nendib teemat kommenteerides algatuseks ASi Smarten Logistics juhatuse liige Mait Miller. "Võib ka olla, et ma pole märganud viimasel ajal sellekohast diskussiooni, aga sellest ajast, kui teema kord kuum oli, pole seda minu teada üldse puudutatud," on kehtestatud piirang Milleri jaoks ootamatu. Tema arvates võiks veokite liiklus vähemalt ametliku tööpäeva lõpuni ehk kella 17.00ni lubatud olla.
    Maanteeameti peadirektori asetäitja Harri Kuuse selgitusel moodustuvad nädala töörütmist tingituna liikluses tipptunnid.
    Liiklusloenduse tulemused kinnitavad, et suurele veoautoliiklusele lisandub reede pealelõunal üldine liiklustiheduse kasv.
    Ohutuse suurendamiseks otsustaski maanteeamet hajutada liiklust teistele kellaaegadele ja maanteedele. See näib neil ka õnnestuvat.
    Miller kinnitab, et Smartenil ei ole plaani hakata kasutama väiksemaid veokeid, et kaupa ikkagi samal ajal ja samu teid pidi vedada. Ta ütleb, et ei ole praegu väga teadlik Piibe maantee olukorrast, aga nähtavasti tuleb just seda maanteed kasutama hakata.
    "Olen kindel, et Piibe maanteed pidi sõitmine võtab rohkem aega ning ka kilometraaž on suurem, mis omakorda mõjutab kulusid," lausub Miller. Hetkel ootab Miller veofirmadelt tagasisidet, kas mõne kaubaringi läbimisel uut marsruuti mööda ka tööajaseadusest tulenevalt tõrkeid võib tekkida.
    Klientidele lubab Miller kauba kohale toimetada endise ajaga, küll aga kardab ta tekkida võivaid kulusid, mis lõpuks mõjutavad ka klientide kulusid.
    Autotranspordifirma ASi Elstera juhatuse liige Ivo Elster on kindel, et iga ümbersõit nõuab lisatööaega ja kulutusi, mida ei ole võimalik kelleltki sisse kasseerida. "Iga väikest kulutõusu ei tõtta ka kohe kliendilt juurde küsima, et omadega välja tulla," tõdeb ta.
    Kehtestatud piirangu põhikulumiks peab Elster aega, mis niigi veokijuhte pitsitab ja päeva dikteerib. Põhiprobleem tekib liinipõhistel vedudel, mis toimivad täpse graafiku alusel. Siin tuleb kindlasti järeleandmisi teha.
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.