Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Must aasta liikluses tõstab liikluskindlustuste hinda

    Järgmisel aastal on taas oodata liikluskindlustuse hinnatõusu viie kuni kümne protsendi võrra, mille on tinginud suurenenud liikluskahjude arv.
    Salva Kindlustuse ASi liikluskindlustuse osakonna juhataja Tõnis Tohver kinnitas, et viimaste kuude jooksul on liikluskindluse tariife korrigeeritud ning need on lähiajal veelgi tõusmas.
    Tohver rääkis, et arvestades koguturu tänast kahjusust ning remondiettevõtete plaani töötunni hindu jätkuvalt tõsta, võib uskuda, et liikluskindlustuse hindade korrektsioonist järgmise aasta esimesel poolel ei pääse enamik seltsidest.
    Kaskokindlustuses ennustas ta stabiilsust, hinnatõusu ei prognoosinud. Hinnatõus võib kasko puhul tabada vast ainult teatud marki sõidukeid, mille esinduste remonditöötunni hinnad on lähiaegadelt oluliselt tõusmas.
    Olenevalt piirkonnast, sõidukist ja kindlustusvõtjast võib liikluskindlustuse hinnatõus olla erinev, kuid see jääb keskmiselt 5-10 protsendi piirimaile. Tohveri sõnul on praegu Eesti keskmine kahju varakahju puhul Euroopa omast kaks korda väiksem, isikukahju puhul on vahe umbes neljakordne.
    Suurenenud on ka kindlustusseltside rahalised väljamaksed. Varakahjude suuruse tõusu taga on peamiselt kolm faktorit: remondiettevõtete töötunni hindade järjepidev tõus, varuosade kallinemine ja uuenenud autopargiga kaasnevad suuremad kahjusummad.
    If Eesti Kindlustuse juhatuse esimees Andres Sooniste kinnitusel on hinnatõus toimunud juba sel aastal 15% võrra ning on jätkuv kuni olukorra normaliseerumiseni. Peamine hinnatõusu põhjus on isikukahjude osakaal väljamaksetes ja vastav mõju reserveerimismetoodikale. Põhjus on isikukahjude võimalikus ilmnemises ja vastavate nõuete suurenemises mitme aasta perspektiivis. Sooniste andmetel on 2007. a liikluskindlustuse kogukahjum kolme kvartali kokkuvõtteks hoolimata toimunud hinnatõusust 90 miljonit krooni, kusjuures kahjum jaguneb kõikide Eestis esindatud liikluskindlusega tegelevate kindlusandjate vahel.
    Liikluskindluse hinna tõus või langus sõltub liiklusolustikust ja remondifirmaga seotud kuludest ehk ka üldistest trendidest Eesti makromajanduslikul tasandil. Sooniste arvates saaks Eesti riik hinnatõusu mõjutada alkoholipoliitika radikaalse muutmisega ning liikluskorralduse ja teede olukorra parandamisega.
    ERGO Kindlustuse kindlustusdirektor Andres Konsapi kinnitusel on ERGO näitel üleüldine hinnatõusu tõenäosus väike. Tihenev konkurents paneb seltside tegevusele piirid. ERGO Kindlustus ei plaani järgmisel aastal üleüldist hinnatõstmist liiklus- ega ka kaskokindlustuses, vaid jälgitakse pidevalt kindlustustehnilist tulemust kõikides kindlustusliikides ning hindu korrigeeritakse vastavalt vajadusele. Tänavu korrigeeriti hindu nende sõidukite gruppides, kus tulemus on olnud kõige halvem.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Tallinna Sadama käive ja kasum langesid
Tallinna Sadama käive langes esimeses kvartalis ning kulude kasvu tõttu vähenes ka kasum.
Tallinna Sadama käive langes esimeses kvartalis ning kulude kasvu tõttu vähenes ka kasum.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Välisturistide arv kasvas märtsis jõudsalt
Märtsis peatus majutusettevõtetes 14% rohkem välisturiste kui aasta varem, kõige kiiremini kasvas Läti turistide arv.
Märtsis peatus majutusettevõtetes 14% rohkem välisturiste kui aasta varem, kõige kiiremini kasvas Läti turistide arv.