Neljapäev 29. september 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Head ujulad Nõmmel ja Keilas

Signe Sillasoo 22. veebruar 2008, 00:00

Paari nädala jooksul käisid Äripäeva ajakirjanikud ujulates terasema pilguga, hinnates teeninduse kvaliteeti, puhtust, rahvastatust ja parkimistingimusi. Ujumisrõõme ja mõnel juhul ka ninakirtsutust tekitavat rahulolematust kogesid harrastajad peamiselt argiõhtutel.

Teenindusega jäid testijad enam-vähem rahule. Erinevalt Top Spa, Keila Tervisekeskuse ja Aura keskuse meeldivast teenindusest tuli Kalev Spas piinlikkusega silmad leti taga seistes maha suruda ja töötajate omavahelist nääklemist kuuldes tuim nägu ette manada. Teenindava personali käitumisest jäi mulje, et klient on kõike muud kui kuningas. Punkte tõmbas ohtrate võimalustega veekeskuse juures alla ka garderoobikappide väiksus ja pead murdma panevad parkimistingimused.

Ujujate vähesuse üle ei saanud veekeskustes tööpäevalõppudel kurta. Harrastajaid jagus piisavalt. Et ujuma minnes endale rahvastatud radadel teed murdma ei peaks, tasuks eelnevalt ujulas toimuvate treeningute ajad välja uurida. Mina seda paraku ei teinud ja pidin küünarnukitunnet nautima mõneti rohkem rahvastatud ujumisradadel kui tavaliselt.

Ujumismüts on tabu paljude suplejate jaoks, ent näiteks nii Õismäe kui ka Laagri ujulas oli selle kasutamine kohustuslik. Seega, kui pole soovi korduvkasutatavat mütsi laenutada, oleks targem see koos muu varustusega kotti pista.

Valmis tasub olla hindade suureks erinevuseks, mis Eestimaa linnade vahel on kohati mitmekordne. Õhtupoolse 1,5tunnise ujumise eest tuli Kalev Spas käia välja 130 krooni, samas kui 95 krooni eest sai Keilas veemõnusid nautida piiramatu aja.

Veekeskuste esindajad hindavad Eesti üldist ujulate taset küllaltki heaks. Kvaliteedi hoidmiseks pööratakse tähelepanu puhtusele ja teenindusele.

Õismäe ujula juht Aet Hunt ja Aura Veekeskuse juhataja Tiia Teppan kinnitavad, et mingit ujujate arvulist piirangut nad kehtestanud pole. Ujulasse lastakse täpselt nii palju inimesi, kui palju on kappe. Sama süsteem toimib ka teistes veekeskustes.

"Probleemiks on olnud ujula radade täituvus. Mõnikord tuleb ujuda ühel rajal viie või kuuekesi. Inimestele meeldiks muidugi, et ühel rajal oleks vähem ujujaid ja rohkem ruumi. Et seda võimaldada, selleks proovime suunata inimesi ujuma ka teistel aegadel kui õhtused tipptunnid kella viiest kaheksani," selgitab Teppan.

Basseinide, garderoobide ja muude üldkasutatavate pindade puhastamine toimub igas tunnis. Keila Tervisekeskuse tegevjuhi Külli Tinnuri sõnul tellivad nad teenusena üle nädala põrandate süvapesu. "Basseinivee puhastamiseks on meil kaasaegsed puhastusseadmed. Mehhaanilise prahi koristamiseks kasutame põhjapuhastusrobotit. Vähemalt kuus korda nädalas toimub täies ulatuses ka basseini põhjapuhastus," selgitab ta.

Olulist rõhku pannakse Tinnuri sõnul ka klientidega suhtlemisele. "Tänapäeva edukas teenindusettevõte müübki vaid hea teenindusega," leiab ta. Sama meelt on ka Teppan, kelle kinnitusel läbib kogu personal koolitusi ja täiendab end ka pidevalt lisakursustel.

Kuidas oled rahul ujulate teenindustaseme ja pakutavate võimalustega?

Teenindus on olnud siiani väga meeldiv, midagi negatiivset küll välja tuua ei oska. Ka puhtusega olen enam vähem rahule jäänud, välja arvatud see, et basseine võiks tihemini pesta, sest mustusetriipu vee piiril näha pole just väga meeldiv.

Rahvast tööpäevade õhtutel liiga palju pole, saab täitsa ujuda. Parklakoha leidmisega on seni olnud raskusi näiteks Keila Tervisekeskuses. Ei kujuta ette, mis seal näiteks laupäeval kella kahe paiku toimuda võib, kui peaks tipptund olema, mil paljud perekonnad ujuma tulevad.

Neist ujulatest, kus ma käinud olen, läheksin kõige parema meelega Kalev Spasse. Seal on kõige rohkem lisavõimalusi - torusid, saunu, mullivanne. Ja see asub mugava koha peal.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
06. December 2011, 19:34
Otsi:

Ava täpsem otsing