Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Volkswagen Business

    Taksoga tekib muidugi oht, et kallitele külalistele tehakse teekonna jooksul kiire loeng elu õppetundidest taksojuhi stiilis. Seda võib meie taksonduses saada eri keeltes. Lisaks võivad taksojuhid teha viimase aja kuumimat nalja, kus lennujaamast Õismäele minekuks oli paraku viimane praam juba läinud ja sestap tuli Keila kaudu ringiga minna.
    Limusiingi on iseenesest väga tore mõte ja kaovad taksoga tekkivad igasugu ohud. Samas on selle teenuse pidevalt kasutamine üsna kulukas ja Euroopa mõistes võib kallis külaline end baarikapiga ringi sõites kergelt pornostaarina tunda.
    Minibuss viib inimesed kuhu vaja. Kaubikusse ronimine ei ole külalisele alati meeldivaim elamus, kuid seda on võimalik mugavaks teha. Näiteks Volkswagen Multivani saab tellida business-varustusega. See tähendab, et kallis külaline ei tunne end ebamugavalt ega teki mingil juhul tunnet, et ta peab sõitma koos kaubaalusega. Kaugel sellest - sellise varustusega Volkswageni minibussi sisu on ehitanud Bentley.
    Istmeid on taga neli. Istmed on vast kohatu väljend ja sellega kipuvad meenuma kotiriidest kattega siledad pingid. Selles autos on aga alcantara-nahaga kaetud tugitoolid, mida saab liigutada täpselt nii, nagu süda lustib. Samuti kaasneb iga istmega istmesoojendus. Taga on kahe istme vahel külmik, mis hoiab külaliste tarbeks joogid õigel temperatuuril. Et tööd teha, on vaja kahe istme vahel vaid väike kate avada ja seal all peituvat nuppu tirida. Seejärel jookseb elektri abil seinast välja lauake, kuhu on mõnus oma sülearvutit toetada ja teel lennujaamast kontorisse ärinumbrid kiirelt üle vaadata, et näiteks eesootavat pragamiskõnet kurjemaks sättida.
    Loomulikult on igal istujal oma kliimaseade ja kohtvalgusti. Kõik nad asuvad laes, kaetud samuti alcantara-nahaga. Autos istudes tunneb tegelikult raha hõngu, sest käsitööna valminud sisus pole millegi pealt kokku hoitud - kõik on tehtud selleks, et kallid külalised tunneksid end igati mugavalt ja ehk ka leebuksid kurjade kõnede kirjutamisel. Juhiga saab suhelda sisemise helisüsteemi abil. Igal reisijal on oma mikrofon, mille kaudu eesistujatele tähtsaid juhiseid antakse.
    Lisaks pole unustatud autole paigaldada ka elektrilist küljeust - et jumala eest ei peaks oma väikseid valgeid käsi määrima.
    Üldpilt bussist endast pole ka üldse paha. Kuigi oluliseks kohaks on ikkagi sisu, sobib piinlikkust tundmata sellega peenematessegi kohtadesse minna. Iga uuemat sorti klaashoone ette võib temaga täiesti julgelt parkida, Multivani välimus piinlikkust tundma ei pane.
    Igal asjal on oma hind. Kindlasti on kõige odavam lasta külalistel saada kiireid eluõppetunde taksos. Samas võib enda firmale soetada ülalkirjeldatud bussi. Odav see lõbu pole, nii umbes pooleteise miljoni krooni kanti kisub selle auto hind vägisi. Samas on tegu millegi täiesti eksklusiivsega, mida saab ka firma siseüritustel kasutada ja millega vajadusel mingit väiksemat tränigi vedada. Päris nii vast ei saa, et kella viie paiku hommikul veab auto piima ja leiba laiali ning siis kümnest on lennujaama trepis juba uhke sisuga.
    Fotod: Meeli Küttim
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Suur diil lukus: Novavax ja Sanofi käivitavad uute vaktsiinide arenduse
Novavaxi aktsiad enam kui kahekordistusid reedel pärast seda, kui ettevõte teatas 1,2 miljardi dollari suurusest litsentsilepingust Sanofiga.
Novavaxi aktsiad enam kui kahekordistusid reedel pärast seda, kui ettevõte teatas 1,2 miljardi dollari suurusest litsentsilepingust Sanofiga.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.