Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    BMW väike, aga raju nelikäperdaja 335xi

    Kõigepealt pean lugeja ees ette ja taha kummardama ja vabandama, sest olen siiani täiest kõrist kriisanud, kuidas 335xi näol on tegu uue konkurendiga kiiretele Imprezadele ja Mitsubishi Evo mudelitele. Vabandust, see pole nii. Viimased on autod, mis õhkavad sportlikkust ja muskleid ja nelikvedu kiiretel radadel ning sunnivad omanikke küljeakende kojameeste peale mõtlema, sest lahe on külg ees kurve võtta. Vedrustus on ka tavaliselt selline, millega rajal palju rõõmu, kuid linnas tuleb hambakaitsmed suhu panna, et mitte autoliisingule lisaks hambaliisingut maksta. BMW on märksa inimlikum ja selliseid asju seal ei juhtu.
    Välimus on selle auto puhul kahe otsaga asi. Nimelt on võimalik valida, kas tahad osta kupeed või sedaani. Sisu oli prooviautol sportlike istmetega. See tegi suuremal mehel natuke elu raskeks, sest sportistmesse mahtumine oli keeruline.
    Kui ennist sai mainitud, et olen sellele autole konkurente valesti pakkunud, siis nii see paraku on. Konkurente tuleb otsida ikkagi premium-klassist. Kiireid Jaapani päritolu nelikveolisi ta puutuma ei lähe. Ta on ikkagi üsna palju pehmem ja igapäevaselt kasutatavam. Kas see maksab kiirusomadustelt kuskil kätte? Võib-olla kaldub ta mõnes kurvis rohkem, kuid nelikveo skeem X-drive kindlasti korvab selle. Minu arvates on tegu raudselt omasuguste seas ühe parema, kui mitte kõige parema süsteemiga. Olles seda proovinud lumes, jääl, kuival ja vesisel pinnasel, siis võin kindlalt öelda, et see teeb nii nagu kästakse. Külg ette? Palun! Tahad tagasi sirgeks? Palun! Ja seda selleta, et auto kukuks end teistpidi loopima. Suure kubatuuriga turbomootor viskab "kolmest" edasi nagu nõelatult. Siinkohal soovitan sellest mootorist ja nelikveost täie mõnu saamiseks manuaalkäigukasti. Automaat küll toimib hästi, kuid ei suuda lõpuni selleks jääda, mis lõbufaktorilt suudaks manuaali lüüa.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.