Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Uus taksofirma tuleb soodsa hinnaga

    Taksofirma käimalükkamisega ametis olev Marek Saar ütles aripaev.ee-le, et uus taksofirma on rajatud ja 5. mail peaks taksod juba linna peal ringi vurama.
    "Kliente hakatakse vedama uute Opel Astrate, Vectrate ja Toyota Avensistega. Oma autodega taksojuhtide autod ei tohi olla vanemad kui neli aastat," selgitas Saar. "Meie autod ei ole üle aasta vanad, niipea kui auto vanus on aasta, vahetame selle välja."
    Laki Takso kavatseb iga kuu autoparki laiendada 10-15 auto võrra, kuni turuliidrile järele jõutakse. "Nii kaua laieneme, kuni turul nõudlust on," lisas Saar. Tulika Taksol on näiteks 160 sõidukit.
    Kuue kuu pärast plaanib firma investeerida keskkonnasõbralikesse Toyota Priustesse. "Siis on avalikul sektoril moraalne kohustus meie taksosid kasutada, sest need on keskkonnasõbralikumad," lisas ta.
    Laki Takso sõidualustustasu on 25 krooni, kilomeeter sõitu maksab 5,90 krooni ja ootetund 130 krooni. Hinnad kehtivad ööpäev läbi. Võrdluseks: Tulika sõidualustustasu on 45 krooni, kella kuuest hommikul üheni öösel on kilomeetri hind 9.40 ja muul ajal 11.80, ootetund maksab 200 krooni.
    Reval Autogrupp OÜ juht Kait Vaatman ütles, et Laki Takso hinnad tunduvad müstilised.
    "Olen skeptiline. Kuidas nad suudavad selliste hindadega ära majandada? Võib-olla on nende äri idee vanades autodes, kütuse varguses või maksupettuses," sõnas Reval Taksot juhtiv mees.
    Kuuldes, et Laki Takso plaanib Priuseid osta, oli Vaatmann hämmingus. "See auto maksab ju pool miljonit," sõnas ta.
    "Plaan on huvitav, võib-olla on tegu reklaamitrikiga, dumpinguga, et pärast kliente petta. Tahaks näha, kust see tööjõud võetakse, milline on nende graafik," sõnas Vaatmann.
    Tulika Takso juhatuse liige Anne Rebane arvas, et niivõrd soodsate hindadega võiks hakkama saada, aga vaid siis, kui on tagatud järjepidev taksokasutajate voog. "Taksonõudlus on väga ebastabiilne," märkis ta.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.