Laupäev 10. detsember 2016

AS ÄRIPÄEV
Pärnu mnt 105, 19094 Tallinn
Telefon: (372) 667 0111
E-post: online@aripaev.ee

Wal-Mart, istu, viis. Ülejäänud - nõrk.

Tarvo Vaarmets 05. september 2008, 00:00

Kuigi enamus USA jaekaubandusettevõtetest pidid augustis tunnistama madalat koolialguse ostuhuvi, siis hiigelkett Wal-Mart suutis oma lõppenud kuu käibega turuosalisi hoopis positiivselt üllatada.

Wal-Mart teatas võrreldavate poodide kolmeprotsendilisest käibekasvust, samal ajal kui analüütikud prognoosisid maailma suurima jaemüüja kuukäibekasvuks 1,6%.

"Tänu turuosa kasvatamisele näitas Wal-Marti äritulemus USAs jätkuvalt tugevust," kommenteeris saavutust Wal-Marti USA kaupluste juht Eduardo Castro-Wright. Selle kuu müügikasvuks ootab Wal-Mart 2-3%.

Teised USA jaekaubandusettevõtted, nagu Wet Seal, Gap ja Limited Brands ei suutnud aga turuosalistes erilisi positiivseid emotsioone tekitada. Nii pidi Wet Seal vastu võtma 8,7%-lise käibelanguse, kuigi analüütikud ootasid vastavaks numbriks 7,5%. Gap suutis aga analüütikute pessimistlikku prognoosi ületada, mis tähendab, et müük langes kaheksa protsenti, samal ajal kui oodati 9,7%-list langust. Victoria's Secret'i müüja Limited Brandsi kuukäive kukkus seitse protsenti ehk sama palju, kui analüütikud prognoosisid.

Mullusega võrreldes pidid kehvema kuukäibe vastu võtma ka luksuskaupu müüvad Saks ja Nordstrom.

"Tarbijad kulutavad esmatarbekaupadele, otsides võimalikult madalat hinda. Ja see peegeldub ka tulemustes," selgitas uuringufirma RetailMetricsi juht Ken Perkins.

Selged signaalid tarbija nõrkusest viisid USA börsid päeva alguses ka nähtavasse miinusesse.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
24. November 2011, 17:42
Otsi:

Ava täpsem otsing