Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Reisibüroodest on parim Estravel

    Novembris hindas Dive TeenindusTop oma uuringus teenindustaset reisibüroodes. Tulemustest selgus, et parimat klienditeenindust pakub Estravel.
    Testkliendid käitusid nii reisibüroosid külastades kui ka telefoni- ja meiliteenindust hinnates tavaklientidena, tundes huvi soojamaa puhkusereiside vastu.
    Reisibüroode esinduste vahetu külastuse, telefoni- ja meiliteeninduse koondarvestuses parima tulemuse saanud Estravel edestas konkurente koondtulemusega - 91%.
    Estravel oli kõige tugevam just vahetus kliendisuhtluses büroos kohapeal, kus saavutati väga hea tulemus - 94%.
    Vahetul külastusel jagasid Estraveli järel teist ja kolmandat kohta Baltic Tours ja Kaleva Travel (89%).
    Telefoniteenindusel oli parim GoTravel (94%) ja meiliteeninduses Baltic Tours (90%). Estravel jäi nii telefoni- kui ka meiliteeninduses paremuselt teiseks.
    Reisibüroode vahetu külastuse koondtulemus - 84% - on teiste sektoritega võrreldes keskmisel tasemel.
    Kui telefoniteenindus jäi vahetu külastusega enam-vähem samale tasemele, siis meiliteenindus oli tavapäraselt oluliselt nõrgem. Samas vastuseta jäänud päringuid oli reisibüroodes teiste valdkondadega võrreldes vähem. Vastamata jäi kaks päringut, mõlemad samast ettevõttest.
    Vahetul külastusel paistsid reisibüroode teenindajad silma keskmisest paremate müügioskuste ja professionaalsusega. Keskmisest oluliselt nõrgem oli aga nimesiltide olemasolu - need olid nähtaval kohal alla viiendikul külastustest. Samuti jäid nõrgale tasemele teenindajate oskused kontakti positiivselt alustada ning ka kenasti lõpule viia. Ühel külastusel jättis teenindaja kliendiga suhtluse ilma igasuguse selgituseta pooleli ja läks lihtsalt teist klienti teenindama.
    Kontakti lõpetamine jäi kõige nõrgemaks teenindusaspektiks ka telefoni- ja meiliteenindusel.
    Paljudel kliendikontaktidel olid teenindajad abivalmid ning keskendunud kliendile parima võimaliku sihtkoha ja reisipaketi väljaselgitamisele ja pakkumisele. Samas oli ka juhtumeid, kus teenindajad kliendi abistamisest kuigivõrd huvitatud polnud ja püüdsid temast pigem kiiresti lahti saada. Näiteks küsis teenindaja büroosse reisi valiku kohta nõu küsima tulnud kliendilt vaid seda, kas tal on olemas arvuti kasutamise võimalus, ning suunas jaatava vastuse peale kliendi nendega internetis iseseisvalt tutvuma. Teisel juhul anti kliendile büroost kaasa vaid reisikataloogid ning paluti tal nendega ise tutvuda ja sobiv reis välja valida.
    Nii vahetul külastusel kui ka telefonisuhtluses esines olukordi, kus teenindajad olid tüdinenud, väsinud, tusased, tõrjuvad või väljendasid oma soovimatust kliendiga suhelda tema küsimustele vastamise ajal pidevalt ohates.
    Valdkonnauuring, kus igal kuul valitakse välja üks valdkond, mille teenindust hinnatakse mystery shopping'u ehk testostu meetodil.
    Novembris 2008 olid uuritavateks reisibürood. Valimisse kaasati kuus Eesti Turismifirmade Liitu kuuluvat reisibürood, millel on vähemalt kolm esindust erinevates Eesti linnades. Novembri alguses külastasid Dive testkliendid kuue reisibüroo filiaale Tallinnas, Tartus, Pärnus ja Jõhvis.
    Igaühte neist külastati kolm korda tööpäevadel kella 12-17 vahel.
    Lisaks tehti igasse ettevõttesse samal ajavahemikul kolm infopäringut telefoni ja e-posti teel.
    Autor: Riin Pärnamets
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.