Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tänan küsimast, hästi läheb

    Kuidas Äripäeval majanduslikult läheb, küsis BNS meilt eelmise aasta lõpus pea igal nädalal. Tagamõtteks siis vist, et kas jääte ikka ellu.
    Äripäev pole sel sajandil pidanud vajalikuks selle uudisteagentuuri teenust osta, mistõttu ei tea, kas ja mis uudiseid meist seal on ilmunud. Kinnitan aga, et Äripäev on nii ajakirjandusliku võimekuse kui ka finantsdistsipliini poolest kõigi aegade parimas seisus ja me läheme algavale aastale vastu innuga. Oleme valmis, et isegi kui majanduslangus kestab aastaid, suudame edukalt oma missiooni lugeja ees täita.
    Vaatamata reklaamikäibe järsule langusele teenime kasumit, mis annab jätkusuutlikkuse ja kindluse nii meie ajakirjanikele kui ka Äripäeva tellijatele ja aripaev.ee lugejatele.
    Äripäev ajalehena on küll muutunud õhemaks, kuid seda peaasjalikult reklaami vähenemise tõttu. Usume, et lehe kvaliteeti ei näita mitte selle paksus, vaid sisu.
    Oleme vähendanud märgatavalt töötajate arvu, kuid loonud seda tehes meeskonna, mille liikmed tahavad ja on võimelised täitma ühise eesmärgi nimel mitut rolli. Viimase muutusena pole Äripäevas aastavahetusest enam online-toimetust, on ühine suur uudistetoimetus.
    Erinevalt uuringufirmade küsitlustest, mis lähtuvad eeldusest, et internet asendab paberlehte, usume, et paber ja veeb täiendavad üksteist nagu raadio ja televisioon. Meediaettevõte saab oskusliku tegutsemisega internetimeedia arengut ära kasutada paberlehest sellise kauba tegemiseks, mida tellida tahetakse, mis aitab lugejal hakkama saada ja otsuseid langetada.
    Eesti ettevõtlike inimeste juhtiva meediakanalina on meie tugevuseks jätkuvalt oskus lugejatele huvitavat infot hankida, selekteerida, pakkida ja levitada. Teeme seda viisil, mis kasutab mõlema kanali tugevusi ja võimalusi. Ajalehe internetisaidilt saab lugeja teada, mis hetkel toimub, ja paberlehest vastuse küsimusele, miks toimus. Seda teeb läheb ka Äripäev.
    Reklaamifirma Tank asutaja Joel Volkov saatis aasta lõpus ajalehtede peatoimetajatele mureliku kirja, milles pani ette oma juhitavate kanalite kaudu inimestesse optimismi süstida, negatiivseid uudiseid vastutustundlikult käsitleda, et depressioonist kiiremini üle saada. Tean, et Volkov pole ainus, kes niiviisi mõtleb. Olen pidanud vastama mitme inimese küsimusele, miks me nii palju negatiivset infot edastame.
    Vastasin Volkovile samamoodi, nagu kirjutan siin. Et selektiivselt uudiseid edastama hakata me ei saa, kuid kuna positiivsusest on saanud üks uudiste valiku kriteeriume, üritame me neid kõigest hingest leida. Anname aru, et meedia aitab olulisel määral inimeste hoiakuid kujundada. Teame, et omakorda pealkirjad on need, mis hoiakuid tekitavad. Tõe eest aga pääsu pole.
    Meil on praegu Eestis majanduslangus, kasvab tööpuudus ja raskustesse sattunud ettevõtete arv. Inimesed on mures tuleviku pärast. Sellest me ka kirjutame, lüües ühtlasi kaasa diskussioonis majanduse tuleviku üle, näidates oma kanalites kriisist välja tulemiseks pakutud lahendusi. Usume, et aitame sellega lugejat enam kui pead liiva alla peites.
    Soovin kõigile lugejatele head uut aastat ja julgust tõele otsa vaadata. Ükspuha, kui karm see ka pole. Ja otsused, eriti valusad, kiiresti ära teha. Et juba peagi saaksid kõik vastata küsimusele, kuidas läheb, et hästi läheb. Sest mis muud see hetkeolukord siis ikka on, kui põhja ladumine tulevase edu loole.
  • Hetkel kuum
5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.