Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Parim elektroonikakauplus on Expert

    Aprillis hindas Dive TeenindusTop valdkonnauuringu raames teenindusasutustest elektroonikauplusi. Tulemustest selgus, et parim klienditeenindus on Experdi kauplustes.
    Testkliendid käitusid nii elektroonikakauplusi külastades kui ka telefoni- ja meiliteenindust hinnates tavaklientidena, tundes huvi fotoaparaatide vastu.
    Elektroonikakaupluste klienditeeninduse tase osutus teiste valdkondadega võrreldes keskmisest nõrgemaks. Väga heale tasemele (koondtulemus üle 90%) ei küündinud teenindus ei vahetul kaupluse külastustel, telefoni- ega ka meilisuhtlusel.
    Elektroonikakaupluste vahetu külastuse, telefoni- ja meiliteeninduse koondarvestuses parima tulemuse saanud Expert edestas konkurente koondtulemusega 83%. Paremuselt teisele kohale jäi Mikromaailm (82%) ning kolmandale Enter (80%).
    Vahetul kaupluse külastusel pakkus parimat teenindust Enter (koondtulemus 92%), järgnesid Expert ja Mikromaailm. Telefoniteenindusel sai parima tulemuse samuti Enter (86%) ning meiliteeninduses tõusis esile Expert (79%).
    Kõige paremini teenindati kliente kauplustes kohapeal, telefoniteeninduse tase oli oluliselt nõrgem ning enim jättis soovida meiliteenindus. Enam kui neljandik e-kirja teel saadetud päringutest jäi vastuseta.
    Sarnaselt teiste valdkondadega jättis kõigi suhtluskanalite puhul enim soovida kontakti lõpetamise osa. Vahetul külastusel jättis teeninduskontakti korrektselt lõpetamata ligi kolmandik teenindajatest.
    Telefoni- ja meiliteenindusel oli kontakti lõpetamine veelgi nõrgem. Tavapärase hüvastijätu, nagu "nägemist" asemel soovis kliendile midagi positiivset, näiteks "kena päeva" telefoni- ja meiliteenindusel kaks ning vahetul suhtlusel vaid üks teenindaja. Mitmel korral lõpetasid teenindajad kaupluses kontakti sõnatult oma tegemiste juurde pöördudes või minema jalutades ning telefoniteenindusel kõne katkestades.
    Meilisuhtluses lõppesid mitmed kirjad lihtsalt ühel hetkel ilma igasuguse kokkuvõtte või hüvastijätuta ning kohati ei saanud ka aru, kes oli vastaja või millisest kauplusest meilile vastatud oli.
    Vahetul kaupluse külastusel jäid teiste teenindusaspektiga võrreldes nõrgemaks ka teenindajate nimesiltide kandmine ning suhtluse alustamine tervitusega.
    Telefoniteenindusel jäeti enamasti kõne alustades ütlemata kõnele vastanud teenindaja nimi ning ligi pooltel kõnedel jäeti initsiatiiv kontakti üleval hoidmiseks ja juhtimiseks kliendi kätte. Üks teenindaja tüdines kliendiga suhtlemisest sootuks ning reageeris kliendi küsimusele, kas ja milliseid erinevusi on eri firmade fotokaamerate vahel, nördinult: "Oh jumal küll!", lisades seejärel tülpinult, et see vahe ongi, et tootja on erinev.
    Teine teenindaja muutus aga vestlusel liialt familiaarseks ning üllatas klienti eelarvamusliku kommentaariga: "Rate'i piltide ülesriputamiseks sobib odavam digifotokaamera".
    Meiliteenindus osutus tervikuna väga nõrgaks. Mitmetele päringutele ei saadud ühtegi sisulist vastust. Teistest teenindusaspektidest eristusid vaid kaks tugevamat külge - kirja alustamine viisaka tervituse või pöördumisega ning viisaka kirjakeele kasutamine.
    Dive TeenindusTop on valdkonnauuring, kus igal kuul valitakse välja üks valdkond, mille teenindust hinnatakse mystery shopping'u ehk testostu meetodil.
    Aprillis 2009 olid uuritavaks valdkonnaks elektroonikakauplused. Aprilli alguses külastasid Dive testkliendid kuue elektroonikakaupluse filiaale Tallinnas, Tartus ja Pärnus.
    Autor: Riin Pärnamets
  • Hetkel kuum
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.