Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tarbeautode müük vene kriisi ajas tagasi
Aasta alguse viie kuu kukkumine oli 74%, 590 autole 2176 autolt, teatas AMTEL.
Tulemust suutsid lisada vaid Toyota ja Peugeot. Esimesel õnnestus müüki 11% kasvatada, 21 masinale 19 autolt. Teisel kohal on Peugeot 15 masinaga, kasv 67%.
Suurima kukkumise tegi Iveco, kes müüs ühe tarbesõiduki mulluse 25 asemel, langedes 96%. Volkswagen oli tagantpoolt teine 91%-lise müügilangusega, nemad müüsid kaks autot, mullu 22.
Info-Auto turundusjuht Tiit Lillipuu tõdes, et hinnad on maas 20-25%, tehase lisasoodustusel koguni 30%.
"Julgen soovitada uue sõiduki ostu, sest talvel enam nii soodsaid autosid ei pakuta. Suvel ja sügisel saavad laovarud kuidagimoodi realiseeritud," lisas ta. Siiski möönis ta, et automüügis uut tõusu ei ole mõtet enne oodata kui USA ja Euroopa majandus kasvama hakkavad.
Tarbesõidukite müük alla 100 oli viimati 1999. aasta jaanuaris ja veebruaris.
Autor: ÄP