Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Parkimiskoht jääb büroo valikul teise järgu teemaks

    Küll hinnatakse näiteks klienti teenindavate firmade puhul, et kundedel oleks parkimisvõimalus olemas.
    "See ei olnud kindlasti kõige olulisem, ta võis olla umbes tähtsuselt kolmas. Küll aga oli tähtis, et uus kontorikoht oleks hästi kättesaadav, kas siis ühistranspordi või autoga," selgitas hiljuti Tallinnas Tammsaare tee ja Pärnu maantee ristumiskohal asuvasse Delta Plazasse kolinud CV Online'i turundusjuht Raimo Matvere.
    Sama meelt on hiljuti Metro Plaza ärimajja Tallinna tuiksoonele Viru väljaku äärde kolinud Sampo Life'i tegevjuht Imre Madison. "Valiku puhul oli asukoht A ja O," lisas ta.
    Kuna kontor Madisoni sõnul enam väga palju rohkem südalinnas asuda ei saa, siis parkimine on seal päris hästi korraldatud. "Ma ei käsitleks seda ainult büroomaja kontekstis, vaid südalinnas tervikuna. Siin on lähedal nii Viru keskuse parkla kui ka EuroPargi parkla. Parkimisvõimalusi pole siin mitte üks, kaks, kolm, vaid ikkagi oluliselt rohkem," selgitas Madison. "Meie jaoks oli parkimine kuluefektiivsuse küsimus." Nimelt oli oluline, et klient saaks võimalikult maja lähedale parkida. See, kui töötajad peaksid natukene rohkem kõndima oma autost kontorini, pole uues kohas probleem.
    Samuti Delta Plazasse kolinud Sertifitseerimiskeskuse bürooassistent ja klienditoe spetsialist Ave Hinna on kriitilisem. "Rohkem kohti võiks olla, just selles mõttes, et ei võimaldata nii palju parkimiskohti, kui vaja oleks," selgitas ta. Nimelt on autokohad ette nähtud sõltuvalt ruutmeetrite arvust, mida renditakse - ehk suurema büroo puhul rohkem, väiksemal vähem. "Aga ilmselgelt on neid kohti ikkagi vähe, arvestades seda, et väga paljud sõidavad autoga," selgitas ta. Olukord läheb tema sõnul keerulisemaks, kui kõik kohad majas on täidetud.
    EuroPargi tegevjuhi Karol Kovaneni andmeil on pealinnas tasuta ja tasulisi parkimisalasid kokku pea 16 000, mida on liikluskoormust ja parkimiskohtade täitumust arvestades piisavalt. Parkijate arv on aastatega püsinud stabiilne, küll on kasvanud kesklinna äärealadel asuvate odavamate parklate kasutamine.
    Eiki-Hans Kurus, Rime Kinnisvara maakler
    Kindlasti on büroomajade juures parkimiskohtade puudus probleemiks.
    Väiksem on probleem väljaspool tasulise parkimise tsooni, kus otsitakse alternatiivi lähedal asuvatest parklatest ja tänavatest.
    Teravamaks muutub probleem just kesklinnas ehk tasulises tsoonis, sest enamik Tallinna kesklinna ärihooneid kas ei oma üldse parkimiskohti või siis on nende arv limiteeritud.
    Leidub üürileandjaid, kes klientide leidmise huvides on nõus üürihinna sisse arvestama mingi arvu parkimiskohti, kuid enamjaolt küsitakse selle eest eraldi raha.
    Tihtipeale on üürnikele pakutav parkimiskohtade arv tunduvalt väiksem ettevõtte parkimishuviliste töötajate arvust ja parkida soovijad peavad ise kesklinna parkimismajades omale tasulist kohta otsima.
    Büroomajade üürnikele pakutavate parkimiskohtade hinnad peaksid kindlasti jääma alla ümbruskonnas pakutava tasulise parkimise keskmisele hinnatasemele. Parkimise kuukaartide hinnad algavad sõltuvalt piirkonnast 300 kroonist.
    Marek Kerna, Grand Kinnisvara tegevjuht
    Kui enne oli Tartus tasuta parkimiskoha pakkumine büroomajas ainult range privileeg suurematele klientidele, siis nüüdseks on see juba eelduseks.Parkimise äri toimib ainult ühes suunas büroopindadel. Potentsiaalne üürnik tuleb ja esitab tingimuse näiteks, kui palju tal on vaja kohti.
    Juhul kui on olemas parkimismaja, nagu paljudel uutel büroohoonetel, siis kaubeldakse mitte ainult töötajatele kohti vaid ka mõni parkimiskoht koht potentsiaalsetele klientidele.
    Seda turgu ilmestab ju ka väga ilmekas näide kaubanduskeskustes. Varem hakkas taksomeeter kohe sissesõidul tiksuma, nüüd juba on tavaliselt esimene tund tasuta.
    Aivar Villemson, A&A Kinnisvara tegevjuht
    Tallinna kesklinnas pole probleemi tasulise parkimisega, vaid just tasuta parkimisega, sest keegi ei taha parkimise eest maksta. Näiteks Swissoteli ümbruses on mitu tasulist parklat, kus on alati vabu kohti ja kui keegi räägib tasuliste parklate puudusest südalinnas, siis on tegemist pigem rahaliste või logistiliste probleemidega.
    Enamikus suuremates linnades üle maailma on parkimisega probleeme ja ainus, mis seda kontrolli all hoiab, on just tasuline parkimine. Südalinna parkimine on ja peabki olema luksus.
    Parkimiskohti napib endiselt magalapiirkondades, kuna sealsed elamud ja parklad projekteeriti ja ehitati ajal, mil autosid oli mitu korda vähem.
  • Hetkel kuum
Kui riigikaitsemaks, siis nüüd, aga kärped enne
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Riigikaitsemaksu maha hõikamiseks on jõudnud kätte õige hetk, ent ühe väga olulise eeldusega, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Dow Jones ja S&P 500 hoiavad tõusutrendi, kuid tarbijaid hirmutab inflatsioon
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Dow Jonesi tööstuskeskmine tõusis reedel, lõpetades kaheksanda järjestikuse võiduka päeva ja registreerides oma parima nädala 2024. aastal.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Aastaaruande esitamine saab olla lihtne ehk rakendus, mis muudab mikroettevõtjate elu
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Paljud väikeettevõtted on hädas majandusaasta aruande koostamisega. Tänavu aasta alguses kustutati äriregistrist koguni 23 000 ettevõtet, kellel oli pikem aruande esitamise võlgnevus. Väikefirmade valupunkti aitab leevendada tööriist nimega minuaastaaruanne.ee.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Rektor: tehisintellektile saab anda osa juhtimisülesandeid
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Mainori rektor Andrus Pedai andis ülevaate, kuidas saaksid juhid kasutada tehisintellekti enda töö hõlbustamiseks.
Juhtimisekspert: enne muudatuste tegemist peab jalgealune stabiilne olema
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Küsimusele, kuidas käib ettevõtte muutuste suhtes vastupidavamaks muutmine, ütleb organisatsioonijuhtimise ekspert Liina Randmann saates “Rohepöörde praktikud“, et sellist ühest retsepti, et “hakkame nüüd nii tegema ja korras!”, ei ole.
Kas raskevõitu jalaga Auto-Marko on liikluses probleemiks?
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Autoentusiast võib olla keskmisest oluliselt teadlikum ja tähelepanelikum autojuht, ent teistest kiiremini sõites muudab ta end kaasliiklejate vigade suhtes ohustatumaks, selgitab staažikas liikluskoolitaja Indrek Madar.
Eksport kahanes märtsis kuuendiku jagu
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Märtsis vähenes kaupade eksport aastaga 16%, eksport Euroopa Liidu riikidesse kahanes koguni 22 protsenti, teatas statistikaamet.
Postimees sai loa müüa suure osa reklaamifirmast
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.
Konkurentsiamet andis Postimees Grupile loa müüa suurema osa otsepostitustega tegelevast reklaamifirmast Target Master.