Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eesti Energia infosüsteemis esineb häireid

    Esimest korda ligi poole miljoni kliendi elektrinäite vastu võtvas Eesti Energia infosüsteemis tekib aprilli lõpul - mai algul paratamatult häireid, mida tarkvaratarnijaga kahasse jooksvalt lahendatakse, rääkis Eesti Energia jaeäri ärisüsteemide juht Margus Simson.

    Järgnevad Margus Simsoni vastused Äripäeva küsimustele. Kuidas olete rahul kliendiinfosüsteemi ehk uue näitude teatamise süsteemi käivitumisega?
    Uuele süsteemile üleminek kestab veel paar kuud, mistõttu olime valmis selleks, et esimestel näitude teatamise perioodidel võib tekkida häireid. Seda eriti aprilli lõpus - mai alguses, kui Eesti Energia infosüsteem võtab esimest korda vastu ligi poole miljoni kliendi näidud.
    Näiteid koormusest. Meie süsteemid peavad lisaks kõikidele muudele samaaegsetele tööülesannetele suutma vastu võtta igas sekundis 1,5 arvesti näitu. Tipphetkedel on meie e-teeninduses korraga 900 klienti, mis on Eesti kontekstis märkimisväärselt suur number. Sellele lisanduvad ligi 1000 majasisest kasutajat. Pühapäeval, 1. mail külastas meie e-teenindust 40 000 klienti ning tänane (2. mai - toim) kasutatavus on olnud veel poolteist korda suurem.
    Mõistame, et igasugused häired ja tõrked on ebameeldivad klientide jaoks ja palume vabandust ebamugavuste pärast. Kinnitan, et Eesti Energia suhtub kõikidesse tõrgetesse tõsiselt ja oleme pühendunud lahenduste leidmisele. Kõik tänased probleemid on lahendatavad süsteemide sissetöötamisega.
    Kuuldavasti on selles süsteemis ilmnenud tõrkeid. Kui palju on tõrkeid olnud ja mis laadi need tõrked on?
    Erinevaid väiksemaid mõneminutilisi tõrkeid esineb igapäevaselt ja neid lahendatakse jooksvalt süsteemide seadistamisega. Täna tajusid kliendid tugevamalt e-teeninduses tekkinud häireid. Keskkonna kasutamine oli häirivalt aeglane ca 2,5 tundi alates kella 9.45st kuni 12.30ni. Praeguseks on iseteeninduses tehtud rida muudatusi ning pärastlõunal on süsteem töötanud stabiilselt. Kui ülekoormuse tõttu ei saa klient e-teenindusse sisse, on meie soovitus mõne aja pärast uuesti proovida.
    Kas tõrgete tekkimisel võib olla mingi süü ka näiteks Oraclel, millelt ostsite suurema osa vajalikust platvormist sisse? Kuidas suhtute sellesse, et Olle Tischler, kliendiinfosüsteemi põhivastutaja Oracle Eesti filiaalis on kõige olulisemal ajal puhkusele läinud (info pärineb Oracle sekretärilt - toim)?
    Eelkõige on meie partneriks rahvusvaheline Oracle'i meeskond, nende spetsialistid on meil pidevalt majas ja abiks nii süsteemide arendamisel kui ka tõrgete lahendamisel.
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.