Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    57% Baltikumi firmadest leidis sotsiaalmeedia abil kliendi

    Uuringufirma Regus leidis, et 57% Baltimaade ettevõtetest läbi suhtlusvõrgustike kliente, kogu maailmas kasutavad ettevõtted ka olemasolevate klientidega kontakti hoidmisel ja suhtlemisel sotsiaalset meediat rohkem kui aasta tagasi.

    Maailma lõikes on suhtlusvõrgustike, näiteks Facebooki, kaudu edukalt uusi kliente värvanud ettevõtete osakaal kasvanud 7%.
    Umbes 39% maailma ettevõtetest ja peaaegu pool ehk 49% Baltimaade ettevõtetest tunnistas, et kulutavad kuni 20% turunduseelarvest, et edendada oma tegevust sotsiaalvõrgustikes.
    Kohalolu sotsiaalvõrgustikes on muutunud toredast võimalusest vajaduseks, kuna enamik Baltimaade (93%) ja maailma (74%) ettevõtetest nõustub, et turundusstrateegia ei saa olla edukas, kui see ei hõlma tegevust sotsiaalvõrgustikes.
    Siiski arvab 42% Baltimaaded ettevõtetest ja 61% maailma ettevõtetest, et oluline on turunduskanalite tasakaalus hoidmine. Ettevõtted usuvad, et turunduskampaania toimima saamiseks tuleb kombineerida traditsioonilisi ja digitaalseid vahendeid.
    “Ettevõtete taastumisel kriisiaegsest madalseisust vaadatakse üha enam üle enne kriisi kasutatud töömeetodeid ning otsustatakse paindlikemate ja konkurentsivõimelisemate strateegiate kasuks," rääkis Reguse regionaalne peadirektor Michael Barth.  
    Üle vaadatakse kõik valdkonnad alates tarneahela haldamisest, töömeetodite lihtsustamisest, pilvandmetöötlusest ja lõpetades videosuhtluse kasutamise suurendamise ja mobiilse töötamisega, märkis Barth. "Sotsiaalse meedia kiire muutumine äritegevuse oluliseks vahendiks on selgelt selle protsessi üks osa: aina rohkem ettevõtteid kasutab seda kanalit olemasolevate klientide hoidmiseks ja uute leidmiseks.”
    52% ettevõtetest üle kogu maailma ja 69% Baltimaade ettevõtetest kasutab olemasolevate klientidega suhtlemiseks, kontakti hoidmiseks ja info edastamiseks veebisaite, nagu Twitter ja Weibo
    71% Baltimaades tegutsevatest firmadest soovitavad oma töötajatel liituda suhtlusvõrgustikega, nagu Linkedin, Xing ja Video. Maailma lõikes on sama näitaja 53%.
    Reguse ülemaailmse uuringu käigus küsitleti 80-st riigist rohkem kui 17 000 ettevõtte juhti ja omanikku.
    Regus on rahvusvaheline töökohalahenduste pakkuja, kelle toodete ja teenuste hulka kuuluvad sisustatud bürood, sobivad koosolekuruumid, ärisalongid ja maailma suurim videokommunikatsioonivõrk. 
    Päevas kasutab Reguse teenuseid üle 800 000 kliendi enam kui 1100 asukohas 500 linnas 86 riigis üle maailma. Regus asutati Belgias Brüsselis 1989. aastal, firma peakorter asub Luksemburgis ja see kuulub Londoni börsi nimekirja.  
  • Hetkel kuum
Seotud lood

5% Klubi, 99% tõenäosusega
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Martin Villig võitis Eduka Eesti konkursi oma ettepaneku sisu, mitte isiku tõttu. Tõsi, selle juures on üks konks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Riik loob 50 miljoni euroga kaitsetööstuse fondi
Valitsus plaanib luua riikliku fondi, mis investeerib kaitsetööstusse raha otse ja erafondide kaudu. Praeguste ekspordigarantiide arvel suunatakse fondi 50 miljonit eurot.
Valitsus plaanib luua riikliku fondi, mis investeerib kaitsetööstusse raha otse ja erafondide kaudu. Praeguste ekspordigarantiide arvel suunatakse fondi 50 miljonit eurot.