Premia Foodsi käive paisus 30%

Birjo Must 15. august 2011, 16:40

Premia Foodsi teise kvartali konsolideeritud käive kasvas aastaga 30% võrra, kasvu mootoriks oli ettevõtte hinnangul jätkuvalt jäätisesegment.

Premia Foodsi teise kvartali konsolideeritud käive oli 27,6 miljonit eurot. Teise kvartali EBITDA äritegevusest ehk enne kalavarude ümberhindlust oli 2,7 miljonit eurot, kasvades aastaga 0,9 miljoni euro ehk 53% võrra.

Premia Foodsi brutorentaablus oli teises kvartalis 29,5 protsenti, kasvades aastaga 3,7 protsendipunkti võrra. Ettevõtte teise kvartali brutokasum oli 8,1 miljonit eurot, mis suurenes aastaga 2,6 miljoni euro ehk 47% võrra. Brutorentaabluse ja –kasumi kasvu peamiseks mootoriks olid ettevõtte kinnitusel jäätise- ja kalasegmendi väga head tulemused. Premia Foodsi teise kvartali konsolideeritud puhaskasum oli 1,1 miljonit eurot, see kasvas aastaga 0,3 miljoni euro ehk 38% võrra.

Premia hinnangul oli jäätisesegment jätkuvalt ettevõtte käibekasvu mootor, kasvades teises kvartalis 3,0 miljoni euro ehk 33% ning poolaasta kokkuvõttes 5,2 miljoni euro ehk 47% võrra. Jäätisesegment oli Premiale ka suurim kasumiallikas, andes Premiale nii teises kvartalis kui ka poolaastatulemusena kokku suurima osa brutokasumist, EBITDAst ning ärikasumist. Jäätisesegmendi EBITDA oli 2.kvartalis 2 miljonit eurot, mis suurenes aastaga 0,4 miljoni euro ehk 25% võrra.

Ettevõtte teatel on kalasegment teinud võimsa käibehüppe, andes teise kvartali käibeks 9,8 miljonit eurot. Seejuures oli kasv võrreldes 2010. aastaga 3,1 miljonit eurot ehk 46%. Kalasegmendi EBITDA äritegevusest ehk enne kalavarude ümberhindlust oli teises kvartalis 0,9 miljonit eurot ning see kasvas aastaga 0,7 miljoni euro võrra ehk 5,2 korda.

Külmkaubasegment jätkab tugevalt ning stabiilselt, kinnitas Premia Foods. Segmendi käive oli teises kvartalis eelmise aasta sama perioodiga võrreldaval tasemel ehk 5 miljonit eurot 2011. aastal ja 5,1 miljonit eurot 2010.aastal. Esimesel poolaastal oli külmkaubasegmendi käive 10 miljonit eurot, mis oli  0,1 miljoni eurot vähem kui 2010. aasta samal perioodil. Teise kvartali külmkaubasegmendi EBITDA oli 0,1 miljonit eurot, mis on 0,2 miljoni euro võrra rohkem kui eelmise aasta samal perioodil.

Premia Foods on toiduettevõte, mis tegutseb täna viiel sihtturul ning kolmes erinevas segmendis. Kala- ja kalatoodete segmendi peamiseks sihtturuks on  Soome, jäätisesegmendi sihtturgudeks on Baltikum ja Peterburi linn ning Leningradi oblast. Külmkaupa müüb Premia Eestis, Lätis ja Leedus. Premia Foods annab tööd ligikaudu 900-le inimesele ning tema tuntumad kaubamärgid on Premia, Väike Tom, Eriti Rammus, Sahharnõi Rozhok, Etalon, Heimon Gourmet, Maahärra, jt. Premia Foods on noteeritud NASDAQ OMX Tallinna börsil alates 2010. aasta 5.maist.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
17. August 2011, 12:57
Otsi:

Ava täpsem otsing