Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Apollo kauplus: ID-kaart sobib edukalt kliendikaardiks

    ID-kaart on tänapäeval dokument, mis on alati kaasas ning kaartidel puuduvad halduskulud, rääkis Rautakirja Estonia e-kaubanduse müügi- ja arendusjuht Evelin Peda Äripäeva seminaril „Kuidas näpujälg ja ID-kaart edendavad kaubandust?“. 

    Apollo poodides võeti ID-kaardi süsteem kasutusele 2005. aasta alguses, mil keegi teine polnud seda varem teinud. Hetkel on andmebaasis 140 000 püsiklienti. 
    „Meile ei meeldinud idee, et klient saab jälle ühe plastikkaardi. Tol ajal pidi selle eest ka maksma ning kui kaasas polnud, siis soodustust ei saanud,“ põhjendas Peda ID-kaardi kasuks otsustamist.
    Peda sõnul arvavad paljud, et kui puudub firma näoga plastik, siis klient unustab su ära. „Meie jaoks oli positiivne see, et meie programmi tutvustati meedias ja kliendid usaldasid Apollot, kuna olime tuntud ettevõte,“ rääkis Peda positiivsetest külgedest.
    Kuna Apollo tegi süsteemi pilootprojektina, siis tehnilise lahenduse eest firma maksma ei pidanud. Kaardimakse süsteemile tuli juurutada programm, mis suhtleb müügisüsteemiga ja suudab anda kassasüsteemile ID-kaardilt tulev info.
    „Kartsime, et inimesed kardavad anda oma isikukoodi,“ rääkis Peda ainsast hirmust. „Tänapäeval on aga isikukoodi küsimine tavapärane.“
    ID-kaart sobib Peda sõnul kliendikaarti asendama juhul kui tegemist on eraisikust kliendiga. „Inimesel peab mingi dokument ikka kaasas olema ning ID-kaarti hoiad kui silmatera. Selle teed uuesti, kui see aegub või ära kaob, siis oled ikkagi klient,“ loetles Peda süsteemi positiivseid külgi.  Apollos on püsikliendi programm ühendatud ka veebipoega.
    ID-kaardi süsteemile saaks üles ehitada ka personaalsete pakkumiste süsteemi, kuid Peda hinnangul on see on kahe otsaga asi. „Tegelikult on see peen teadus, kuna me ei tea kliendi ostude eesmärki. Meie ei tee seda selleks, et hakati nuhkima klientide ostukorvides,“ lausus ta.
     
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kevadine hinnasula aktsiaturul paiskas ostukohad lagedale
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Kasumijahil investorid ja kauplejad otsivad turul õiget aega investeerimistehingute tegemiseks. Õnnestunud tehinguks on vaja aga õigele ajale pihta saada kaks korda – esimest korda siis, kui ost sooritatakse, ja teist korda siis, kui hoolikalt valitud positsioon maha müüakse.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Pauligi kontserni tippu jõudnud Mariell Toiger: tuleb lihtsalt pihta hakata
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
“Julgus peale hakata on ikkagi pool võitu ja läbi selle on võimalik jõuda ka kaugemale,” ütleb Soome Pauligi kontserni juhatusse jõudnud Mariell Toiger.
Äripäeva arvamusliider: kui tahame Euroopa toetust Ukrainale, peame andma midagi vastu
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Kas eestlastest on saanud eurooplased? Lisaks: kui sügavaks osutub EKRE kriis ning kuidas teha päriselt rohepööret.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Kaitsevägi värbas varasemast oluliselt rohkem tegevväelasi
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
2023. aastal asus tegevteenistusse läbi aegade suurim arv inimesi, teatas kaitseressursside amet.
Ain Kivisaar: Tallinna planeerimisamet vajab suurpuhastust
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.
Tallinna kinnisvara arendamiseks on vaja teha Tallinna linnaplaneerimisametis suurpuhastus, ütles kinnisvaraettevõtte Metro Capital juht Ain Kivisaar.