Lehtede reklaamimahud suurenevad

Birjo Must 17. oktoober 2011, 10:26

Oktoobri esimesel poolel kasvas Eesti viie juhtiva ajalehe reklaamimaht võrreldes mullusega viiendiku võrra, selgub Toomas Leito meediaanalüüsist.

Võrreldes 2010. aasta 41. ärinädalaga suurenes viie juhtiva lehe reklaamimaht 47 külge ehk 26%, moodustades kokku 227 külge.

"Järjekordselt on asja võti edukates reklaamilisades, kuid ka põhilehtedes oli reklaami üle keskmise. Reklaamiandjad olid põhiliselt ühed ja samad firmad ning uusi arvestatavaid reklaamiandjaid tuleb visalt juurde," seisab analüüsis.

Mullusega võrreldes vähenes reklaamimaht Õhtulehes 9%. Äripäevas suurenes maht 144%, Postimehes 23%, Eesti Ekspressis 16% ja Eesti Päevalehes 6% võrra. Maalehes oli 18,9 külge reklaami, mis on mullusega võrreldes kasvanud 16%.

Postimees hõivas taas turuliidri positsioon, seda napilt Äripäeva ees, selgub analüüsist.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
17. October 2011, 10:27
Otsi:

Ava täpsem otsing