Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Cherry andis reisipakkumistele tagatise
Kupongiportaal Cherry suurendas pärast tarbijakaitseameti tähelepanu juhtimist oma reisipakkumiste tagatisraha 188 000 euroni.
Nädala alguses müüs Cherry.ee üle 250 Türgi puhkusepaketi hinnaga 349 eurot, mispeale tarbijakaitseamet juhtis tähelepanu, et nii suure hulga pakettide müügiks oli Cherry 13 000eurone tagatis ebapiisav.
„Oleme nüüd tagatist suurendanud – see on kõigile avalikult nähtav Majandustegevuse registrist. Rohkem takistusi reisi müümiseks ei ole,“ märkis Cherry tegevjuht Priit Tomp. „Teema kokkuvõtteks võiks öelda, et meie huvi pole kohalike reisibüroodega vägikaigast vedada. Vastupidi – juhtum on tõestanud, et Cherry on olnud ja võib olla ka tulevikus väga tõhus müügikanal kodumaistele reisibüroodele. Samuti ei maksaks karta teiste Euroopa Liidu riikide ettevõtete konkurentsi. Printsiibis võib ju Eesti reisibüroo samuti oma pakette Saksamaal müüa,“ summeeris Tomp.
Ligi saja töötajaga Cherry Media grupi brutokäive ületas läinud aastal kolmes riigis 12 miljonit eurot. 2012 aasta brutokäibeks ennustab ettevõte 25-27 miljonit eurot. Alates aasta algusest on Cherry müünud Baltikumis reisipakkumisi 1,3 miljoni euro eest. Cherry Media kontrollib rohkem kui poolt Baltikumi sotsiaalsete ostukeskkondade turust.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.