Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    "Baltika kaubamärkidel on potentsiaali"

    Baltika uueks müügidirektoriks saanud Andres Kääri sõnul on kaubamärkidel Baltman ja Ivo Nikkolo suur potentsiaal.

    Järgneb intervjuu Baltika uue müügidirektori Andres Kääriga.
    Kes ja kuidas tööd pakkus?
    Pärast mõnekuulist suhtlemist võimalikul koostöö teemadel tegi Baltika grupi peadirektor Meelis Milder pakkumise.
    Kui kaua pakkumist kaalusite?
    Ei kaalunud kaua. Ma olin selleks ajaks Baltika tegemistega päris hästi kursis ja nagu juba olen öelnud, pean Baltikat kindlasti üheks Eesti ettevõtluse lipulaevaks, kes on suutnud ennast realiseerida ka rahvusvahelistel turgudel – 75% müügist tuleb eksportturgudelt. Ettevõttel on selge siht, mille poole püüelda ning siin on olemas kõik huvitavaks tööks vajalikud elemendid – väljakutse, võimalus rakendada oma aastatega kogunenud teadmisi ja oskusi ning ise midagi veel juurde õppida.
    Millised on teie plaanid Baltika müügidirektorina?
    Täiendavate müügikanalite kaudu kasvamine ja laienemine on Baltika lähiaastate üks strateegilisi eesmärke. Ettevõte on teinud ära väga suure töö oma jaesüsteemi restruktureerimisel ja efektiivsuse kasvatamisel ning lisaks oma jaevõrgu jätkuvale arendamisele paneb Baltika järgmistel aastatel olulist rõhku just multikanalite arendamisele.
    Kindlasti soovin jätkata ja arendada Baltika edukat koostööd seniste peamiste hulgipartneritega. Senine tiim on teinud ära tubli töö ning Mosaici, Ivo Nikkolo ja Baltmani kollektsioonid on müügil Baltikumis, Venemaal, Soomes, mitmetes Kesk-Euroopa riikides ja mujal.
    Kui praegu müüakse hulgimüügi kaudu enim Mosaici brändi kollektsiooni, siis näen suurt potentsiaali ka Ivo Nikkolo ja Baltmani müükide kasvatamiseks.
    Lisaks on minu eesmärk teha pakkumisi uutele rahvusvahelistele hulgi-, frantsiisi- ja kontsessioonioperaatoritele. Frantsiisi puhul on seni tuntud enim huvi Baltika suurima brändi Montoni vastu, mille rahvusvahelist laienemist ja kasvu toetab ka kevadel avatud e-pood.
    Millised eesmärgid olete endale seadnud, milliseid väljakutseid näete? Millised eesmärgid on seatud firma omanike poolt?
    Eesmärk on kasvatada Baltika rahvusvaheliselt konkurentsivõimeliste brändide kollektsioonide müüki läbi uute kanalite. Seni on ettevõte olnud edukas eeskätt hulgimüügi osas, mida plaanin kindlasti veelgi edasi arendada. Lisaks on väljakutse viia brändide kollektsioonid uutesse riikidesse ja kauplustesse läbi frantsiisi- ja kontsessioonipartnerite, mis koostöömudelid on täna Baltikas välja arendamisel.
    Kas omate ka Baltika aktsiaid? Kui ei, siis kas kavatsete neid ka soetada?
    Hetkel ei oma, kuid kaalun kindlasti.
    Hea teada:
    30. juulist alustas Baltika müügidirektorina tööd pikaajalise kaubanduskogemusega Andres Käär, kes vastutab brändide Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo ja Baltman hulgimüügi kasvatamise, frantsiisi- ja kontsessioonikontseptsioonide eest.
    Käär on varem töötanud Tallinna Kaubamajas ostudirektorina, kus tema ülesandeks oli ostu- ja logistikavaldkonna juhtimine. Enne seda töötas ta Soome Hackman/Iittala kontsernis nii müügidirektori kui tegevdirektori ametikohal, kus tema ülesandeks oli Ida-Euroopa müügivõrgustiku loomine ja jaekontseptsiooni käivitamine, samuti tütarettevõtte loomine Venemaale, ettevõtte arengustrateegia loomine ja elluviimine.
    Baltika on rõivakaubandusettevõte, mis opereerib Montoni, Mosaici, Baltmani ja Ivo Nikkolo jaekette. Baltika opereerib Eestis, Lätis, Leedus, Venemaal ja Ukrainas kokku 106 kauplust.
    Autor: Indrek Kald, Joosep Laik
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
USA aktsiaturg lõpetas nädala võidukalt
Kõik USA aktsiaindeksid lõpetasid nädala tõusuteel. Dow ja Nasdaq tõusid nädalaga vastavalt 1,14% ja 1,43%, samal ajal kui S&P 500 lisas 0,55%.
Kõik USA aktsiaindeksid lõpetasid nädala tõusuteel. Dow ja Nasdaq tõusid nädalaga vastavalt 1,14% ja 1,43%, samal ajal kui S&P 500 lisas 0,55%.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Luksusturismi ettevõtjad õpetavad, kuidas meelitada rikkad metsa raha kulutama
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Saates “Turismitund” võeti luubi alla, kuidas rikkad inimesed majanduslanguse ajal enda hellitamisega toime tulevad.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Sääsepeletajate müüja: müüme toodet, millesse ise usume
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Homeyard OÜ, mis on tuntud kodu- ja aiatoodete poolest, eristub läbimõeldud tooteportfelliga, keskendudes peamiselt sääsepeletajatele. Ettevõtte juht ja omanik Alari Ilves ütles saates “Kiired ja vihased”, et tema ei usu ütlusesse, et hea müügimees müüb kõik tooted maha.
Raimo Ülavere: vaktsineeri ennast perfektsionismi vastu. Järjekindel piisavalt hea on parem kui perfektne
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
Ehkki perfektsionism tundub armastusväärne nõrkus või suisa edu vältimatu eeldus, on tegu toksilise nähtusega. Positiivne perfektsionism on müüt ja perfektsionismi olulisim kütus on teised inimesed.
"Palun vabastada Eesti vahemikus ....–.... loodusõpetuse tunnist"*
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Selle asemel, et spekulatiivses Euroopa Liidu trahvi hirmus end üles kütta, toetume faktidele ja vaidleme kokkulepped paremaks, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Asjatundja: autoturg seisab kaubandussõja lävel Tesla müük kidub, Musk hämab
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Eesti autoostja on segaduses, Euroopa muretseb Hiina autode pealetungi pärast, Tesla kogeb kehva müüki, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi konkurentsiraportile antud kommentaaris.
Suur galerii: Eduka Eesti auhinnasadu uhiuuel äripinnal
Äripäeva 12. Eduka Eesti arvamuskonkursi auhinnad jagati välja neljapäeva pärastlõunal konkursi ühe toetaja Ellex Raidla kontoris Tallinnas Rotermanni kvartalis, kuhu advokaadibüroo kolis märtsis.
Äripäeva 12. Eduka Eesti arvamuskonkursi auhinnad jagati välja neljapäeva pärastlõunal konkursi ühe toetaja Ellex Raidla kontoris Tallinnas Rotermanni kvartalis, kuhu advokaadibüroo kolis märtsis.
Kakao hind on võtnud suuna alla
Kakao hind on kukkunud rekordkõrgest tasemest viiendiku võrra ning esmaspäeval kukkus kakao hind 17% ühel kauplemispäeval.
Kakao hind on kukkunud rekordkõrgest tasemest viiendiku võrra ning esmaspäeval kukkus kakao hind 17% ühel kauplemispäeval.