Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ettevõtja, ole erakordne!
Asjade enam-vähem ära tegemine ei ole piisav, vaja on ilmutada loomingulisust, olla erakordne, võtta töö tulemust heas mõttes isiklikult - see läheb korda klientidele ja partneritele, soovitab PR Partneri juht Ilona Leib.
"Innustage töötajaid leidma eneseidentiteeti, mis põhineks väärtusliku loomisel ja pakkumisel," paneb Leib ettevõtjatele alanud aastal südamele ja rõhutab, et kui teha, siis korralikult. "Ärge põlake põhjalikku ettevalmistust, selmet aplombiga läbi põruda. Suurte ideede ja ettevõtmistega õnnestumiseks on loomulik kulutada aega ja teisi ressursse põhjalikuks ettevalmistuseks, kaasates selleks parimaid oma ala asjatundjaid. Kaaluge, kas asjad, mis ei vääri teie arvates ettevalmistust üldse tegemist väärivad."
Lootke parimat ja olge valmis kõige hullemaks! Teadke, mis on teie tugevused, mis nõrkused, kaardistage ohud ning püüdke neid vältida. Kui aga ohud realiseeruvad, tegutsege asjakohase kiiruse, vastutustundlikkuse ja teadlikkusega, tuginedes ettevalmistatud kriisiplaanidele. Küsimus ei ole selles, et keegi oleks eksimatu, vaid kuidas käitutakse probleemi ilmnedes.
Ilmutage kodanikujulgust! Seiske oma õiguste eest nii kodaniku kui ka ettevõtjana. Ilma vajaliku söakuseta jääksid paljud õigused mõistmata, vildakad seadused kehtima ja kokkuvõttes ei kahjusta see mitte ainult mõnda tegevusala vaid kogu riigi arengut. Võidelge väsimatult vaba, ausa ja ettevõtliku Eesti eest!
Autor: Ave Lepik, Kaisa Gabral