AT&T kulutab hiigelsumma konkurentsis püsimiseks

Fredy-Edwin Esse, California 19. mai 2014, 19:50

Nii kodus kui Lõuna-Ameerikas 38 miljoni uue kliendi saamiseks ja tasulise televisiooni turul konkurentsis püsimiseks kulutab USA suurim telekom AT&T ligi 50 miljardit dollarit ja ostab ära konkurendi DirecTV.

AT&T maksab DirecTV aktsia eest 95 dollarit, millest 28,50 dollarit käiakse välja rahas ning 66,50 dollarit AT&T aktsiatega, vahendab Bloomberg firmade pühapäevast teadet.

See hind on 10% kõrgem kui DirecTV aktsia reedene sulgemishind ja kogumahus on tegu 48,5 miljardi dollarilise tehinguga. Koos netovõlaga annab see tehing USA suurimale sat-TV ettevõttele 67,1 miljardi dollarilise turuväärtuse.

Alates 2007. aastast AT&T eesotsas olnud Randall Stephenson on valmis läbi viima firma viimase kaheksa aasta suurimat ülevõtmist pärast seda, kui konkurendid Comcast ja Time Warner Cable teatasid ühinemisest.

DirecTV ostmisega saab AT&T pakkuda klientidele lisaks tava- ja mobiiltelefonide ning internetiteenustele ka satelliittelevisiooni teenuseid.

Raadio ettevõtlikule inimesele

Äripäeva raadio 92.4

Hetkel eetris

Kava

    Vaata kogu kava
    Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
    19. May 2014, 19:50
    Otsi:

    Ava täpsem otsing