Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Baltika uuendab boonusprogrammi
Tänasest alustab Baltika uue boonusprogrammi AndMore pakkumist. See võimaldab senise ühe kaubamärgi asemel kasutada seda kuue erineva kaubamärgi 35 poes, teatas ettevõte.
„Soovime teha kliendi elu mugavamaks ja valikuvõimalused suuremaks – pakume võimalust teenida boonuseurosid kliendikontole iga ostu pealt ning valida ise, kus ja mil määral klient teenitud boonust kasutab. Ostes mantli Ivo Nikkolost, saab selle pealt teenitud boonust kasutada näiteks särgi eest tasumisel Baltmani kaupluses. Boonustaseme suurus võib tõusta kuni 10%-ni, sõltuvalt aasta jooksul tehtud ostude kogusummast,“ kirjutas Baltika Grupi turundusosakonna juht Jaanika Terasmaa pressiteates.
Programmi raames teeb Baltika klientidele ka personaalpakkumisi, lähtudes nende eelistustest ja vajadustest, "Näiteks kingime kõigile programmiga liitunuile sünnipäevaks 10 euro vääringus boonuseurosid. Isiklik lähenemine tähendab kliendile seda, et ta saab meilt oma ostukäitumisele ja vajadustele vastava isikliku sooduspakkumise,“ selgitas Terasmaa.
Baltika boonusprogramm koondab Montoni, Ivo Nikkolo, Baltmani, Bastioni, Mosaici ja Blue Inc Londoni kaubamärgi.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.