Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Köster: eestlane ostab alla 2 paari kingi aastas
TKM Kinga tegevjuht Edward Köster rääkis Äripäeva kaubandus.ee-s toimunud online-intervjuus, et keskmine eestlane ostab alla 2 paari kingi aastas, samas kui soomlane ostab 3,5 paari.
"Eestlane on mõistnud, et mõistlikum on osta kvaliteetsed täisnahast jalatsid, sest need kestavad meie kliimas oluliselt kauem," rääkis ta. Kösteri hinnangul on eestlane jalatsivalikul pragmaatiline, ent hinnatundlikkus sunnib vahel tegema kompromissi kestlikkuse osas.
Tänavu juunis on ettevõttel plaan avada Shu kauplus Narvas, rohkem infot Köster ei avaldanud. "Olen kindel, et selge kontseptsiooni ja sihtrühmaga kauplustel on alati ruumi," ütles ta.
"Tänase päeva seisuga meil ei ole veel konkreetset plaani alustada jalanõude müügiga veebis, kuid kuna tegemist on olulise muutusega kaubanduses, mida ei saa ignoreerida, siis tulevikus on veebimüük niikuinii hädavajalik," lisas Köster.
Loe
Äripäeva kaubandusjuhtide teemaveebist kaubandus.ee, kui raskelt tuli otsus Kösteril hakata kingakaupluste keti tegevjuhiks, millised on eestlaste jalatsite lemmikbrändid, mida teeb ABC King müümata jäänud kaubaga ja kui suurt käibekasvu tänavu oodatakse.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.