Silvano kutsus Daponi appi

27. august 2014, 00:00

Juunist töötab Silvano Fashion Groupis müügi- ja kommertsdirektorina endine E.L.L Kinnisvara juhatuse esimees Aldo Dapon, kelle ülesanne on grupi müügistruktuuri ja -strateegia juhtimine.

Silvano Fashion Groupi juhatuse esimees Märt Meerits ütles, et ettevõte palkas Daponi müügi- ja kommertsdirektoriks seepärast, et firmal on vaja müük senistel ja uutel turgudel ühtsele juhtimisele allutada. “Aldo suurimad väljakutsed on grupi müügistruktuuri ja -strateegia koordineerimine ja juhtimine ning frantsiisivõrgustiku arengu tagamine.”

Daponi sõnul liitus ta Silvanoga juunis ning ettepaneku selleks tegi Silvano Fashion Groupi juhtkond. Sellele eelnesid kohtumised ettevõtte nõukoguga. “Nagu ka ametinimetus ütleb, on minu tööülesanded seotud kogu grupi ettevõtete – Milavitsa, Lauma, Silvano Fashioni – Venemaa, Ukraina ja Valgevene müügitegevuse koordineerimise ja juhtimisega,” täpsustas ta.

Kinnisvarafirma juhi kohalt. Dapon töötas enne seda üheksa aastat E.L.L Kinnisvaras juhatuse esimehena. Ta kinnitas tänavu, et tema lahkumise põhjus ei olnud see, et ettevõte loobus jaanuaris Tallinna planeeritud Panorama City kaubandus- ja meelelahutuskeskuse arendusest.

Daponil oli peale Silvano teisigi väljakutseid. “Silvano tundus kõige ambitsioonikam,” väitis ta. “Silvano Fashion Group on väga laiahaardeline ettevõte, mis tegutseb suurtel turgudel.”

Daponi sõnul  on ettevõtte eesmärk uute lepingute sõlmimine partneritega ja ka uute kaupluste avamine. “Seega on eesmärk laiemas plaanis suurendada nii frantsiisi- kui ka Silvano Fashionile kuuluvate kaupluste arvu ja seda nii meie põhilistel turgudel, kuid tuleb pidevalt leida ka uusi turge, kuhu laieneda,” sõnas ta.

1. augustil avaldas Silvano Fashion Group teise kvartali tulemused. “Grupi käive, EBITDA ning kasum osutusid eelmise aasta võrreldavast perioodist väiksemaks, samas brutokasumi marginaal kasvas ning ärikasumi marginaal (EBITDA) oli vaid mõõdukas langustrendis,” märkis Meerits.

Ettevõtte teatel oli peamine müügikäibe languse põhjus turukonjunktuur ning vähemal määral tarnetingimuste ühtlustamine tolliliidu riikide (Venemaa, Valgevene, Kasahstan) klientidele. “Suhted klientidega on töised, lisandunud on uued regionaalsed hulgipartnerid. Samuti teeb ettevõte tihedamat koostööd väiksema kauplemismahuga frantsiisipoodide omanikega,” sõnas Meerits.

Tagasilöök Ukrainas. Meeritsa sõnul puudutas suurim tagasilöök Ukraina turgu, kus grivna kursi langus ning sisepinged on tarbimist kõvasti vähendanud. “Mõistagi ei saa ettevõtte juhtkond tulemustega rahul olla, ent positiivne on ettevõtte kasumlikkus,” märkis Meerits.

Teise poolaasta eesmärkide kohta ettevõte informatsiooni ei avalikusta, sest pole vastavaid prognoose edastanud investoritele börsisüsteemi vahendusel. “Mõistagi on ettevõttele väljakutse muuta müügi langus kasvuks, kuid see protsess võtab aega,” sõnas Meerits.

Milavitsa tehase juhatuse esimees Normunds Ozolins ütles Valgevene väljaandele ej.by käibe vähenemise kohta, et kuna valuutakursid langesid, hakkasid kliendid tellimustest loobuma. Ozolins märkis, et Venemaa müük on kahanenud ka lepingutingimuste muutmise pärast. “Venemaal on mitu põhjust. Me muutsime palju oma müügisüsteemi ­Venemaal, ja see on kaasa toonud languse,” sõnas Ozolins.

 

Taust

  • Käive kahanes

Esimesel poolaastal teenis Silvano Fashion Group 54,6 miljonit eurot, mis on 20,7% vähem kui eelmisel aastal. Hulgimüügi kogukäive vähenes 24,6% võrra ja jaemüügi käive 3,7% võrra. Ettevõtte puhaskasum langes 34%.
Brutorentaablus paranes 2014. aasta 6 kuuga, moodustades 35,1%, eelmise aasta sama perioodi vastav näitaja oli 33,9%.
Teise kvartali müügitulu kukkus mulluselt 36,9 miljonilt eurolt 27,6 miljonile eurole, selgus firma teise kvartali vahearuandest. Brutokasum kahanes 3,4 miljonit eurot, kukkudes 9,7 miljoni euroni.
Müük Balti riikides tervikuna oli 2014. aasta 6 kuuga 1,59 miljonit eurot, võrreldes 1,29 miljoni euroga eelnenud aastal.

Äripäev http://www.aripaev.ee/img/id-aripaev.svg
26. August 2014, 18:48
Otsi:

Ava täpsem otsing